PIIP!Mistä ihmeestä iltalehti&sanomat osaakin löytää Kimistä noita kuvia..heh "laita joku todella huono kuva räikkösestä,missä sillä on naama punaisena ja yrmeä ilme!" Ihme lehtineekereitä.
Suomalaiset ehkä vähän yliarvostettuja, mutta aika samoilla linjoilla uskomukseni kisan voittomahdollisuuksista.Veikkauksen voittajaveto sanoi:1. 2 Hamilton 1,84
2. 5 Kovalainen 4,00
3. 3 Massa 4,65
4. 1 Räikkönen 4,92
Tällaista löytyi Autosportin sivuilta. Ei lue kellonaikoja, mutta sadetta kai lupaavat kisan ajaksi.Onko uusia tietoja sateesta?
Nyt sitä tarvittais.
Forecan ennuste lupaa sadettaOnko uusia tietoja sateesta?
Nyt sitä tarvittais.
Päivällä pitäisi sataa. Dodii, ruletti pystyyn.. Toivottavasti nyt Ferrarilla osaisivat vähän paremmin katsoa ennusteita, viime kisassa olisi ollut Kimi voittokamppailussa ilman rengassekoilua.Tällaista löytyi Autosportin sivuilta. Ei lue kellonaikoja, mutta sadetta kai lupaavat kisan ajaksi.
http://www.autosport.com/f1/weather.html
Massallahan oli vain huono päivä, ja on loistava sateella ja muutenkin..ainakin jos hänen horinoihinsa uskomme:ahem:Todella hieno juttu mikäli kisa startataan sateessa, se parantaa nimittäin Kimin sijoitusta automaattisesti yhdellä pykälällä kun Felipen voi jo laskea keskeyttäneeksi.
Sössö-Nipa aika-ajojen lehdistötilaisuudessa sanoi:Tiedän olevani nopea. Koko urani ajan olen ollut nopea märällä radalla. Kartingissa voitin aina silloin, kun satoi. Siksi en hyväksy sitä, että ihmiset väittävät minun olevan huono sadekelin kuski, sillä en ole unohtanut märällä ajamista formula ykkösiin siirryttyäni. Minulle vain osui todella huono viikonloppu Silverstonessa.
Valitettavasti Heikki yleensä keskittyy peittelemään vain Kimiä startisssa ja samalla pilaa molempien lähdön. Onhan tämä nähty jo useampaan otteeseen tällä kaudella. :nope:Heguli peittelee Trullia ja Alonsoa, josta toinen pääsee Heikin ohi ja Kimi siinä samalla Heikin ja sen toisen ohi... Toivottavasti se ohi päässyt on Alonso, ettei tule Trullijunaa.