Luetaan niitä juttuja!Ramse sanoi:Mikä vitun jeesus? Sumi se oon jeesus. Ja mikä toi SS on? SuperSumi vai?
Mika Häkkinen on Jumala.
Kimi Räikkönen on siis luonnollisesti Jeesus.
Michael Schumacher on Suuri Saatana.
Luetaan niitä juttuja!Ramse sanoi:Mikä vitun jeesus? Sumi se oon jeesus. Ja mikä toi SS on? SuperSumi vai?
Lähtemällä kolmannesta ruudusta painavalla autolla, muut kevyemmällä. Jossittelua siis. Buttonilla oli kypärän remmi löystynyt ja suorilla piti pottaa pitää kiinni ettei heilu liikaa. Tuskin se paljoa vauhtia verotti.Charlie sanoi:Millähän perusteella Button olisi joutunut päästämään Kimin ja Davidin lähdössä edelleen? Alonso olisi varmasti mennytkin, mutta millä perusteella Kimi ja David? Tuskin Trullikaan olisi mennyt Buttonista sen enempää ohi kun ei kerran mennyt Kimistäkään.
Tuo 3-4 kierroksen bensaero vaikuttanee ennemminkin kierrosaikoihin kuin lähtöön. Kolmas ruutu oli puhtaalla puolella, Kimin neljäs olisi ollut likaisella puolella.belated sanoi:Lähtemällä kolmannesta ruudusta painavalla autolla, muut kevyemmällä. Jossittelua siis. Buttonilla oli kypärän remmi löystynyt ja suorilla piti pottaa pitää kiinni ettei heilu liikaa. Tuskin se paljoa vauhtia verotti.
Juhis sanoi:Luetaan niitä juttuja!
Mika Häkkinen on Jumala.
Kimi Räikkönen on siis luonnollisesti Jeesus.
Michael Schumacher on Suuri Saatana.
Huumorintaju heikentyneenä etenkin varsin yleisiin homohyppy ja ss-nimityksiin kysyisin sääntöön tarkennusta.Keskustelupalstan säännöt
Kaikkien käyttäjien, sekä muiden henkilöiden herjaaminen ja loukkaaminen on kiellettyä.
(Ehkä OT ja sopisi paremmin vapaan puolelle, mutta vastaanpa nyt tähän kun itse homohyppy-termiä käytän)hjuw sanoi:Huumorintaju heikentyneenä etenkin varsin yleisiin homohyppy ja ss-nimityksiin kysyisin sääntöön tarkennusta.