Taklauksille voikin hurrata. Tuskinpa silloin hurrataan, kun pelaaja esim. laitataklauksen jälkeen tajuttomana jäällä.Hurmurisija sanoi:Suoraan sanoen uskon, että suomalaiset katsojat käyttäytyisivät ihan samalla tavalla. Sen verran monta kertaa olen mm. jääkiekkokatsomossa ollut.
Noinhan se meni ja Räkä sai kiinni yli sekunnilla.. Mutta mutta... VITUTTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJere1983 sanoi:Pisti sama silmään, vähän kun oli paineita niin alkoi varikollakin tulla virheita
VJR sanoi:Schumin venähtänyt varikkokäynti oli tietysti nerokas taktiikanmuutos. Siitäkin huolimatta, että tankkausletku oli jo irti siinä lopussa.
suomi-ruotsi ottelussa tapahtuva normaali taklaus on hieman eri asia kuin se että kaveri suistuu radalta liki 300km/h vauhdissa...Hurmurisija sanoi:Suoraan sanoen uskon, että suomalaiset katsojat käyttäytyisivät ihan samalla tavalla. Sen verran monta kertaa olen mm. jääkiekkokatsomossa ollut.
No prkl sitä mäkin kattelin että jopas on taktista odottaa varikolla tankkausletku irti.VJR sanoi:Schumin venähtänyt varikkokäynti oli tietysti nerokas taktiikanmuutos. Siitäkin huolimatta, että tankkausletku oli jo irti siinä lopussa.
Schumilta otettiin letku jo 6 sekan kohdalla irti, mutta jostain syystä stoppi venyi 9 sekuntiin. Kimille siis tankattiin 2 sekuntia enemmän ja mies oli saavuttamassa Schumia, kunnes...triniemi sanoi:Oliko schumilla pitkä tankkaus, mun mielestä letku ei ollu loppuun asti kiinni vaan seiso pari sekuntia jostain syystä muuten vaan.
niimpä, koskahan bernie kyllästyy tähän yks mies aina voittaa rutiiniin...?Ylen Sankia Priha sanoi:Takana käydään aika kovaa kapinaa.. Sato-Webber, Trulli-Pizzonia..
Näin tosin menettelivät muutamat Jokeri-fanit(lue=koko fanikatsomo), kun Tuomo Ruutu taklasi Marko Ojaselta tajun pois pari vuotta takaperin finaaleissa.Formulanomi sanoi:Taklauksille voikin hurrata. Tuskinpa silloin hurrataan, kun pelaaja esim. laitataklauksen jälkeen tajuttomana jäällä.
Tai jos hurraa, niin niiden huutajien pässä ei oikein surraa.
olisiko tullut sama kommentti jos Kimi olis johtanut ja SS olisi mennyt seinään tuolla tavalla?Ferrari 4ever sanoi:Yleisö elää kilpailussa mukana paljon vahvemmin kuin katkarapuleipää mussuttava tv:n katselija. Juhlinta on ihan normaalia käytöstä hetken huumassa.