Salaperäinen kassaneiti

Lugera

Well-known member
Miksi muuten tämä aihe on yltänyt jo viidennelle sivulle? Onko mun seikkailut näin "hauskoja"?

Archie

Well-known member
Me voitais kasata jengi, joka tulee kannustaa sua sinne kauppaan.

Osa silleen vaihvihkaa, esim. pulloautomaatin luona vois käydä (kovaäänistä) keskustelua, kuinka Lugera on pelastanut hevosen pinteestä ja aikoo antaa osan omaisuudestaan lastensairaalan rakentamiselle Pietariin.

Jos ei vielä toimi, niin muutama foorumi-kaveri kauppaan mukaan, ideana seurata sua ja haeskella hyllyistä mitä nyt tulet pyytäneeksi. Se antaa kuvan alfa uroksesta.

Sinäputki

Troll
Sijainti
Trollhättan
Miksi muuten tämä aihe on yltänyt jo viidennelle sivulle? Onko mun seikkailut näin "hauskoja"?
Miksi puhua sivuista, kun skaalaukset voi olla erilaisia eri käyttäjillä. Oikeutetumpaa olisi puhua 160+ postauksesta.

T: Nimimerkki "tämä aihe on minulla jo 17-sivuinen"

Rogue

Jää(telö)mies
Sijainti
Banned
Voisiko tämä salaperäisen kassaneidin ajojahti jo loppua!

Mangelo

Well-known member
Bigbrother ei pääse läheskään samalle tasolle viihdyttävyydessään ja interaktiivisuudessaan. Voisivat muutkin ottaa mallia ja raportoida epätoivoisista iskuyrityksistään, josko mitään yrittävät. Forumin naavaparrat sitten antavat ohjeita miten heidän nuoruudessaan tyttöjä iskettiin ja sitten uhri menee, yrittää ja epäonnistuu.