On, seuraavaa avausta odotellaan jo.Miksi muuten tämä aihe on yltänyt jo viidennelle sivulle? Onko mun seikkailut näin "hauskoja"?
Onko tollasella avoautolla ylipäätään soveliasta liikennöidä jos aurauskulmat on noinkin päin seiniä kuin tässä tapauksessa?Tässä vielä neuvot ihan videona. Ymmärrät varmaan roolit sijoitettuna kauppaan. Älä unohda lopussa odottavaa avoautoa.. joten jätä homma sateella sikseen.
Miksi puhua sivuista, kun skaalaukset voi olla erilaisia eri käyttäjillä. Oikeutetumpaa olisi puhua 160+ postauksesta.Miksi muuten tämä aihe on yltänyt jo viidennelle sivulle? Onko mun seikkailut näin "hauskoja"?
Miten luit?Luin vähän väärin.
Vähän väärin.Miten luit?
Eli sinä olet se blondi kassaneiti?Voisiko tämä salaperäisen kassaneidin ajojahti jo loppua!
Tai Sinäputken kaksoisnick... :idea:Eli sinä olet se blondi kassaneiti?
Ei oikeen jaksa/huvita ruveta enempää ahdistelemaan. En kuitenkaan saavuta mitään. Tuskin koskaan.Jos olisin nimimerkki Lugera, niin laittaisin kaiken tarmoni peliin selvittääkseni kassaneidin perän salat.
Uusi 'mato' koukkuun vaan!Ei oikeen jaksa/huvita ruveta enempää ahdistelemaan. En kuitenkaan saavuta mitään. Tuskin koskaan.
Kun ei osaa niin kannattaa pysyä ihan sinkkuna vaan eikä keräillä awkwardeja tilanteita.Uusi 'mato' koukkuun vaan!
Höpöhöpö!Ei oikeen jaksa/huvita ruveta enempää ahdistelemaan. En kuitenkaan saavuta mitään. Tuskin koskaan.
Avainsana boldattu lainaamassasi viestissä.Miten luit?
Mun järjenjuoksulla ei noin hyviä kaksoisnikkejä ylläpidetä.Tai Sinäputken kaksoisnick... :idea:
No mutta niinhän siinä luki? Vai oonko missannut jotain?Avainsana boldattu lainaamassasi viestissä.
Bigbrother ei pääse läheskään samalle tasolle viihdyttävyydessään ja interaktiivisuudessaan. Voisivat muutkin ottaa mallia ja raportoida epätoivoisista iskuyrityksistään, josko mitään yrittävät. Forumin naavaparrat sitten antavat ohjeita miten heidän nuoruudessaan tyttöjä iskettiin ja sitten uhri menee, yrittää ja epäonnistuu.Miksi muuten tämä aihe on yltänyt jo viidennelle sivulle? Onko mun seikkailut näin "hauskoja"?