Salityypit

Olen

  • haisuli

    Äänet: 0 0,0%
  • juoruilija

    Äänet: 0 0,0%
  • näyttäytyjä

    Äänet: 0 0,0%
  • huutaja

    Äänet: 0 0,0%
  • sottapytty

    Äänet: 0 0,0%
  • somettaja

    Äänet: 0 0,0%
  • kyttääjä

    Äänet: 0 0,0%
  • salimarkku

    Äänet: 0 0,0%
  • egoilija

    Äänet: 0 0,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    25
  • Äänestys suljettu. .

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24271
Sijainti
lappeen Ranta
Oon se spinningiä (vai mitä se paikallaan polkeminen nyt olikaan) takarivissä ajava jurpo, joka katselee edessä "ajavien" naisten perseitä ja kuvittelee, että: "Mä saan noi ihan kohta kiinni!"
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
En käy salilla koska vihaan just noita tyyppejä. Ja ihmisiä noin muutenkin.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Oon se spinningiä (vai mitä se paikallaan polkeminen nyt olikaan) takarivissä ajava jurpo, joka katselee edessä "ajavien" naisten perseitä ja kuvittelee, että: "Mä saan noi ihan kohta kiinni!"
Tai naisten jumppapaikan takana ja ajattelee soutavansa siitä niiden yli.

Tuo vähän ikävästi särähti enkä ole asiaa edes ajatellut, että olen varmaan myös jalkatreenilaitteen sortsimiesurpo. Käytän kyllä ihan kunnollisia kalsareita alla enkä mitään rakoilevia boksereita.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24271
Sijainti
lappeen Ranta
Tuo vähän ikävästi särähti enkä ole asiaa edes ajatellut, että olen varmaan myös jalkatreenilaitteen sortsimiesurpo. Käytän kyllä ihan kunnollisia kalsareita alla enkä mitään rakoilevia boksereita.
Sortsien kanssa varmaan kivasti keventäisi tunnelmaa joku "bollock-alert" -t-paita :idea:.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18215
En oo salilla vapaaehtoisesti käynyt. Noista tyypeistä sopivin oli kuitenkin kyttääjä.
 

Zervuska Haidis

Well-known member
Liittynyt
8.1.2007
Viestit
12604
Sijainti
Sivulla viisi
Salilla olen käynyt viimeisen palttiarallaa vuoden enemmän tai vähemmän säännöllisesti. Noista tyypeistä en tosin tunnistanut itseäni lain.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
En käy salilla.
Jos kävisin, olisin luultavasti kuten muutenkin, mahdollisimman huomaamaton ja katse- ja muita sosiaalisia kontakteja välttäen jossain nurkassa, naama nurkkaa kohti hölkkäisin paikallani trikoissani.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Olen 'toihan treenaa päin vittua' tyyppi.

Eli mielessäni ihmettelen mitä noi tekee ja miksi. Omat treenit täysillä läpi ja juttelua papparaisten kanssa lepotauoilla.
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Jaa-a, en kyllä taida olla mikään noista ja viimeksi olen käynyt salilla intissä eli pari vuotta sitten. :eek: Mulla on todella paskat voimat, joten salilla käydessä nuo kyttääjät aiheuttaa eniten ärsytystä. Ainakin intissä tuli kuultua, kun lähellä olevat kuiskuttelevat siitä miten pieniä painoja käytän. :eek: Motivaatiota ja tarvetta ei ole parantaa voimia, joten luultavasti tulen myös jatkossa pysymään narukätenä.

Terveisin nimimerkki "30 kiloa penkistä"
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Tuolta puuttuu rymistelijät, joihin itse kuulun. Tiputan tangon painoineen, usein yli 80kg, suorilta käsiltä, noin 230cm, lattiaan. Sama juttu myös rinnan korkeudelta. Heittelen myös erilaisia ja eripainoisia palloja seinään. Täysillä.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Onko somettaja mahdollisesti kirjoitusvirhe? Minä kun näen sen sormettajana.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Onko somettaja mahdollisesti kirjoitusvirhe? Minä kun näen sen sormettajana.
Minä en ole nähnyt sormettajia. Lienevätkö WC:n puolella?

Somettaja menee salille söpöilemään. Asuvalinta pinkki toppi ja mustat trikoot, meikit naamassa. Liikkeissä keskittyvät hyvältä näyttämiseen. Kevyitä painoja ja venyttelyä.
 
Ylös