Aqualizer
Hengityksenpidättäjä
Eiköhän se F1-hymypoika Flavio B jo kohta lähettele tekstiviestejä Danicalle, että tuutko testaamaan Rellua
piinaamaan Rellua...Aqualizer sanoi:Eiköhän se F1-hymypoika Flavio B jo kohta lähettele tekstiviestejä Danicalle, että tuutko testaamaan Rellua
Jep, naiselle tyypilliset... kyllä Salo, KYLLÄ Salo mainitsi varmaan lähdeteoksena muunkin kuin oman vaimonsa...Rälle sanoi:Danica Patrick tuli neljänneksi Indy 500 kisassa.
hahhahhahahahhahahaaa, Mika Salo ei ole pelkästään F1-asiantuntija, vaan myös ilmiömäinen ihmistuntija. Hienoa Mika! Jos F1-asiantuntijahommat alkaa maistua puulta, niin tommonen tsykologin homma vois sujua sulta vähitään yhtä mallikkaasti, niin hyvä toi analyysi on!
:ahem:
:nope:ettelbruck sanoi:piinaamaan Rellua...
pmv sanoi:No Ruutulipun, aavistuksen koominen, Danica Patrick-juttu oli Kyllösen Masan käsialaa, mikä automaattisesti nollaa uskottavuuden. Sinänsä ihmettelin minäkin sitä, että jo muutaman vuoden lopettaneina olleiden kuskien kerrottiin jääneen Danican taakse. Np comebackin joku oli kai tehnytkin Indyssä...
Itse olen aika ulalla noista jenkki-sarjoista, mutta jos journalstinen juttu pitäisi tehdä, niin kyllä minä tietysti taustat selvittäisin...