Salo Danica Patrickista ...

Aqualizer

Hengityksenpidättäjä
Sijainti
In the deep end
Eiköhän se F1-hymypoika Flavio B jo kohta lähettele tekstiviestejä Danicalle, että tuutko testaamaan Rellua ;)

formulastara

Well-known member
Sijainti
hki finland
Rälle sanoi:
Danica Patrick tuli neljänneksi Indy 500 kisassa.

hahhahhahahahhahahaaa, Mika Salo ei ole pelkästään F1-asiantuntija, vaan myös ilmiömäinen ihmistuntija. Hienoa Mika! Jos F1-asiantuntijahommat alkaa maistua puulta, niin tommonen tsykologin homma vois sujua sulta vähitään yhtä mallikkaasti, niin hyvä toi analyysi on!
:D :D :p :ahem: :D
Jep, naiselle tyypilliset... kyllä Salo, KYLLÄ :D :D :D :rolleyes: :rolleyes: Salo mainitsi varmaan lähdeteoksena muunkin kuin oman vaimonsa...

niki

positiivari
Sijainti
Rollo
Jos sillä olis isommat airbägit niin eiköhän se rellulle pääsis ainaki testikuskiksi. :D
Flavio varmaan kävis koeajamassa uuden tulokkaan, mutta ei danica sitte vois ennää ajjaa ku jäis äippälomalle. :doubtful:

CARTer

Well-known member
Ruutulippu 17.9.06

Täytyy kai tämä kaivaa naftaliinista...
Mitä tuokin nyt oli? Koko vuotena ei mainita mitään Amerikan ratasarjoista ja NYT sitten tehdään juttu ”kaikkienaikojen ehkä parhaimmasta naiskuljettajasta?” :idea:
Hauskaa oli että Danican kerrottiin jättäneen pisteissä taakseen ”sellaiset nimet kuten Michael Andretti, Max Papis ja Al Unser Jr.” ja että ”IRL on Pohjois-Amerikassa todella arvostettu moottoriurheiluluokka” :rolleyes:
Mitään mainintaa siirrosta AGR:lle tai Motorolan miljuunadiilistä ei ollut...
Mutta varokaa vain! Danicamania valtaa Suomen! Kuten kaikki amerikkalaisformaatit, vuoden myöhässä... ;)

pmv

Well-known member
Sijainti
Perä-Pohjola
No Ruutulipun, aavistuksen koominen, Danica Patrick-juttu oli Kyllösen Masan käsialaa, mikä automaattisesti nollaa uskottavuuden. Sinänsä ihmettelin minäkin sitä, että jo muutaman vuoden lopettaneina olleiden kuskien kerrottiin jääneen Danican taakse. Np comebackin joku oli kai tehnytkin Indyssä...

Itse olen aika ulalla noista jenkki-sarjoista, mutta jos journalstinen juttu pitäisi tehdä, niin kyllä minä tietysti taustat selvittäisin...

forti

custom user
Sijainti
strosmobylschtok
pmv sanoi:
No Ruutulipun, aavistuksen koominen, Danica Patrick-juttu oli Kyllösen Masan käsialaa, mikä automaattisesti nollaa uskottavuuden. Sinänsä ihmettelin minäkin sitä, että jo muutaman vuoden lopettaneina olleiden kuskien kerrottiin jääneen Danican taakse. Np comebackin joku oli kai tehnytkin Indyssä...

Itse olen aika ulalla noista jenkki-sarjoista, mutta jos journalstinen juttu pitäisi tehdä, niin kyllä minä tietysti taustat selvittäisin...

just joo pilaa muka uskottavuuden