jjv
Arschloch
Veikkaan jottaYliesierikoisvuorovaravaurioraivausratkaisupäällikkö. Mitähän tämä on japaniksi?![]()
Ihmettelen tota esperantoa. Kumminkin kyseessä on keksitty kieli niin miksi on pitänyt laittaa se o tonne perään. Kas kun ei anasnacho.Ei taida mikään sanahirviö olla, mutta jännä kuitenkin tämä englannin kielen "mäntyomena". Varsinkin jos vertaa millä nimellä sitä muissa kielissä kutsutaan:
Eihän tuossa tosin kaikkia maailman kieliä ole listattuna, mutta aika läjä kuitenkin. Vissiin kaikki missä käytetään suurinpiirtein nimitystä ananas.
Just siksi varmaan. Eli kun on keksitty kieli niin on pitänyt jotain lisää keksiä sinne ananakseenkin :idea:.Ihmettelen tota esperantoa. Kumminkin kyseessä on keksitty kieli niin miksi on pitänyt laittaa se o tonne perään. Kas kun ei anasnacho.
Onkohan tuo esperantoksi keppo?Yks paha on kanssa; keppi.
Ei voi käsittää, keppi!
Eräänlainen kemiaperusteinen imulaite?Onko tällä forumilla muuten lisäkseni ketään muuta henkilöä, joka tietää mikä on keppoletso? Siis mun lisäksi.
Ei. Valitettavasti ei lähelläkään.Eräänlainen kemiaperusteinen imulaite?
On, minä. Keppoletso on sellainen pieni pastilli, jonka voi yksinäisinä iltoina työntää taka-aukkoonsa lämmittämään.Onko tällä forumilla muuten lisäkseni ketään muuta henkilöä, joka tietää mikä on keppoletso? Siis mun lisäksi.
Valitettavasti hahmo burb on tässä kohdin vallan väärässä.No sitten se on Raumalaisen Keittiön erikoisuus: maksalaatikko, jossa banaania, perunalastuja ja suklaakuorrutus. Jälkiruoaksi jurpentteria ja kakloreijaa, molempia yks desi, samaan lasiin. Jäitä. Ja neitsyeen räkää.
Valitettavasti hahmo Jjusban on tässä kohdin vallan väärässä.On, minä. Keppoletso on sellainen pieni pastilli, jonka voi yksinäisinä iltoina työntää taka-aukkoonsa lämmittämään.
Sitä on ilmeisesti luettu Juha Vuorisen kirjoituksia?Keppoletsohan on se letku/ämpäri tsydeemi,millä noi rantojen väki imuroi palamattoman viinan sammuneen kohtalotoverin vatsasta alakautta. Siis niinku kiertoon, kun bileet vielä jatkuuuuuu
Sieltähän tuoSitä on ilmeisesti luettu Juha Vuorisen kirjoituksia?
Keppoletson arvoituksen yöksi jätän hautumaan ja nukkumaan menen. Nyt. Palaan asiaan.