Troy
Well-known member
Rentta on kuitenkin virallinen hoaxbuster. Aika moni oli jo langassa sitä ennen.Taidat olla oikeassa nyt kun tarkemmin muistelin , niin saattoi olla juutubessa missä ensimmäisen kerran tuohon törmäsin .
Rentta on kuitenkin virallinen hoaxbuster. Aika moni oli jo langassa sitä ennen.Taidat olla oikeassa nyt kun tarkemmin muistelin , niin saattoi olla juutubessa missä ensimmäisen kerran tuohon törmäsin .
Mä pelasin ainaskin jo aivan sikaa jopa säkin ulkopuolella.Aika moni oli jo langassa sitä ennen.
Suokkaanpa hyvinkin. Juttu löytyy tästä kirjastakin:Muistaakseni Riku Suokkaan originaali juttu. Vai olisko Ilari Johanssonin? No anyway jonkun hämeenlinnalaislähtöisen seisontakoomikon kuiteskin.
Mitäs pahaa on petolinnun perseessä?Mä pelasin ainaskin jo aivan sikaa jopa säkin ulkopuolella.
Tästä lähtien mua voi kutsua nimellä "Mätä Kukko". Tai "Petolinnun Perse".
Jälkimmäistä älkää suinkaan. Pliis.
Oikeesti. Jooko.
Voitti Voiton!Muistaakseni Riku Suokkaan originaali juttu. Vai olisko Ilari Johanssonin? No anyway jonkun hämeenlinnalaislähtöisen seisontakoomikon kuiteskin.
Vadelmapuskassa? Yks työkaveri jäi kerran huoltolassa kiinni mansikanmakuisen huulirasvan käytöstä. On siitä myöhemmin saanut kuulla kuittailua...muutaman vuoden.Onkohan jossain vadelmanhajuinen mies?
On kyllä, heti kun vadelmapuska siellä asuntoni lähellä rupeaa kasvamaan vadelmamarjoja, niin kiehnän siinä.Onkohan jossain vadelmanhajuinen mies?
http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=1927230&postcount=187Onkohan jossain vadelmanhajuinen mies?
Tosta tuli mieleen että kerran kun nassikkana loppui moposta bensa, ajoin tärpätillä bensa-asemalle. Se saatanan rakkine jopa kävi hyvin sillä! Ja mikä ihmeellisintä, pakokaasu tuoksui havumetsällePitää olla haitallinen, vaarallinen, riippuvuutta aiheuttava tai jumalauta myrkyllinen! Suomalaisen miehen hygieenituotteen pitää olla sellainen että jos autosta loppuu bensa niin ei muuta kuin partavettä tankkiin ja lähimmälle huoltoasemalle!