107 on vaan niin kliseinen ja kulunut juttu kuin vain voi olla. Haukkukaa mut pystyyn, mutta näin asia vaan on, ainakin minun mielestä!No mikä siinä, 107%:sesti!!
107 on vaan niin kliseinen ja kulunut juttu kuin vain voi olla. Haukkukaa mut pystyyn, mutta näin asia vaan on, ainakin minun mielestä!No mikä siinä, 107%:sesti!!
Samaa mieltä.107 on vaan niin kliseinen ja kulunut juttu kuin vain voi olla. Haukkukaa mut pystyyn, mutta näin asia vaan on, ainakin minun mielestä!
Mukavaa huomata, että en ole yksin mielipiteeni kanssa.Samaa mieltä.
Ettet vain olisi vetänyt hernettä nenään kirjoituksistani?On se hyvä että helpotti.
No en tietenkään.
No hyvä juttu. :ahem: Äijä vaan taitaa olla vähän jurrissa noiden Olvien jälkeen, ehkä siksi hieman ihmettelin juttujasi. (No offence )Tarjous
Laitoin salkun pakkaseen ja yritän juoda niin paljon kuin mahdollista ennen kun menevät jäähän.
Jaksamisia!"Jaksamisia"
Haluttaa hypätä sillalta heti kun joku täällä sen sanoo.
Huhu kertoo, että JJ olis korvattu jo kaksi tuotantokautta sitten imitaattori Jope Ruonansuulla. Tosin ei välttämättä pidä tuo huhu paikkaansa, sillä ainakaan itse en oo huomannut minkäänlaista asiantuntijakommenttien tason nousua.'Selkeesti', 'Pelaa peliä', ja yleensä kaikki 'asiantuntijatiedot' joita JJ:n suusta kuulee.:nope::thumbfh:
Ohhoh, itse olen aina käyttänyt tuosta muotoa "asiasta kolmanteen". Oli ihan uusi juttu itselleni, että voisi sanoa "asiasta toiseenkin". No, aina oppii uutta. :alppu:Pikkasen ärsyttää (tai enemmänkin tulee mieleen, että luuleeko muunnoksen käyttäjä olevansa kovastikin omaperäinen tai jotain) kun korvataan "asiasta toiseen" fraasin jälkimmäinen sana "toiseen" esimerkiksi sanalla "kolmanteen", "miljoonanteen", "persereikään", "käkikelloon" tai muuhun vastaavaan ratkiriemukaaseen vaihdokkiin.
Niitä muunnoksia on käytetty jo ainakin kaksi tai kolmekymmentä vuotta! Omaperäisempää on käyttää alkuperäistä muotoa ! Sori haju, oli ihan pakko.
Ohhoh, itse olen aina käyttänyt tuosta muotoa "asiasta kolmanteen". Oli ihan uusi juttu itselleni, että voisi sanoa "asiasta toiseenkin". No, aina oppii uutta. :alppu:
Yksi tärkeä unohtui:
-Jarna