Eräs BB-hahmo käyttää tällaista. Kupolia kiristaa.Mitäpä lottoot?
Onko kurski BB:ssä??Eräs BB-hahmo käyttää tällaista. Kupolia kiristaa.
Hyi saatana!Onko kurski BB:ssä??
Komp.
Itsehän kiroan hiljaisesti itselleni, että: Nyt toi saatanan kiekko osuu suoraan tota äijää!Komp.
Etenkin jos sana huudetaan suomalaisittain "kirjoitusasussa".
Mosse.Mistä mahtaa juontua?
Mä syytän MP-lehteä, josta sen bongasin 80-luvulla.Mosse.
Rupulikumi tarkoitti alkuperäisversion maastorengasta (crossi, enduro), kun noissa katu- ja ratalaitteissa on enämpi siliää kumia. Onhan se 'karkeammin' kuvioitu.Mua ärsyttää siinä lähinnä se, etten tiennyt mitä se tarkoittaa.
Eihän tuo ole eka tiva miss' näin käy?Mua ärsyttää siinä lähinnä se, etten tiennyt mitä se tarkoittaa.
Mä sulle lempeni näytän.Rupulikumi tarkoitti alkuperäisversion maastorengasta (crossi, enduro), kun noissa katu- ja ratalaitteissa on enämpi siliää kumia. Onhan se 'karkeammin' kuvioitu.
No kun talvinakki on kesäkumia karheampi ja rouheampi, niin eikös se sovi vallan mainiosti talvirenkaan lempinimeksi eli lempikseksi?
No ei.Eihän tuo ole eka tiva miss' näin käy?
Se olisi mitä mukavin juttu :ahem:Mä sulle lempeni näytän.
Mut se oli hauska kohtaus "Rankka päivä" -elokuvassa kun se tupsulakkipappa latas golf-kentällä pallon kohti Michael Douglasin esittämää hahmoa huutaen "Fore!" ja sitten Douglas veti konepistoolin repustaan ja huusi "Five!".
Mun TOP 10- elokuvalistallani heittämällä tämä raina.Mut se oli hauska kohtaus "Rankka päivä" -elokuvassa.