No mikä siinä, 107%:sesti!!
107 on vaan niin kliseinen ja kulunut juttu kuin vain voi olla. Haukkukaa mut pystyyn, mutta näin asia vaan on, ainakin minun mielestä!
No mikä siinä, 107%:sesti!!
107 on vaan niin kliseinen ja kulunut juttu kuin vain voi olla. Haukkukaa mut pystyyn, mutta näin asia vaan on, ainakin minun mielestä!![]()
Samaa mieltä.
On se hyvä että helpotti.![]()
No en tietenkään.![]()
Tarjous![]()
Laitoin salkun pakkaseen ja yritän juoda niin paljon kuin mahdollista ennen kun menevät jäähän.
"Jaksamisia"
Haluttaa hypätä sillalta heti kun joku täällä sen sanoo.
'Selkeesti', 'Pelaa peliä', ja yleensä kaikki 'asiantuntijatiedot' joita JJ:n suusta kuulee.:nope::thumbfh:
Pikkasen ärsyttää (tai enemmänkin tulee mieleen, että luuleeko muunnoksen käyttäjä olevansa kovastikin omaperäinen tai jotain) kun korvataan "asiasta toiseen" fraasin jälkimmäinen sana "toiseen" esimerkiksi sanalla "kolmanteen", "miljoonanteen", "persereikään", "käkikelloon" tai muuhun vastaavaan ratkiriemukaaseen vaihdokkiin.
Niitä muunnoksia on käytetty jo ainakin kaksi tai kolmekymmentä vuotta!Omaperäisempää on käyttää alkuperäistä muotoa ! Sori haju, oli ihan pakko.
Ohhoh, itse olen aina käyttänyt tuosta muotoa "asiasta kolmanteen". Oli ihan uusi juttu itselleni, että voisi sanoa "asiasta toiseenkin". No, aina oppii uutta. :alppu: