Sanoja, joiden käyttö ärsyttää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ace17
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Niinku että jos haluaa polkupyörän, ja rukoilee Jumalalta sellaista, niin eihän se homma niin toimi.
Mut jos menee ja nyysii sellaisen jostain ja rukoilee Jumalalta anteeksiantoa, niin: jekkasee, elikkäs.

Mitä turkulainen jeesus sano kun sai sukset joululahjaksi?
-No ny mul on sukset
Ja öh, tuota Teppo siihen, että eikö se ollutkaan Primera?

Että, tuota.

Kohtele muita kuten haluaisit itseäsikin kohdeltavan. Emme koskaan voi omistaa tai muuttaa ketään. Ihmisissä tapahtuu muutos, kun he ovat itse valmiita siihen. Älä koskaan anna muiden ihmisten negatiivisuuden vaikuttaa sinuun. Negatiivisuus kumpuaa kivusta: älä anna sen kuitenkaan satuttaa myös sinua.

Kohtele muita kuten haluaisit itseäsikin kohdeltavan. Emme koskaan voi omistaa tai muuttaa ketään. Ihmisissä tapahtuu muutos, kun he ovat itse valmiita siihen. Älä koskaan anna muiden ihmisten negatiivisuuden vaikuttaa sinuun. Negatiivisuus kumpuaa kivusta: älä anna sen kuitenkaan satuttaa myös sinua.
poks

Älä himoitse lähimmäisesi vaimoa. Älä himoitse lähimmäisesi taloa tai peltoa, älä hänen palvelijaansa, palvelijatartaan, härkäänsä, aasiaan, äläkä mitään, mikä kuuluu hänelle.

Koska en nyt vielä aivan tarkkaan tiedä mitä saan himoita, on mun kaiketi mentävä kysymään lähimmäiseltäni että mitä hänelle kuuluu.