Albert Oil
Hippi ja juntti
Fiksu maskuliini.
Ei kai nuo ole tältä vuosikymmeneltä?Fiksu maskuliini.
½ + ½ + ½ = 1,5. Kolmesta puolikkaasta kasattu olento ei voine mitenkään 'puoliksi'.Oliivihaukiankerias.
Lienee puoliksi oliivi, puoliksi hauki ja puoliksi ankerias?
Olen mää aikoinani sitä seurannut jonniinverran ja ollut huvittunut sarjan varsin pisteliäästä kerronnasta ja huumorista. Yksi suosikeistani oli se poikien opettaja. Ja Kenny tietenkin. Muutamaan vuoteen/useaan en ole Parkkia enää seurannut, enkä tiedä mikä kanava sitä mahdollisesti Suomessa nykyään näyttää, jos näyttää? Että.ITGis ei liene South Parkin suuria ystäviä?
MTV Finland ainakin näyttää South Parkia Suomessa nykyään.Olen mää aikoinani sitä seurannut jonniinverran ja ollut huvittunut sarjan varsin pisteliäästä kerronnasta ja huumorista. Yksi suosikeistani oli se poikien opettaja. Ja Kenny tietenkin. Muutamaan vuoteen/useaan en ole Parkkia enää seurannut, enkä tiedä mikä kanava sitä mahdollisesti Suomessa nykyään näyttää, jos näyttää? Että.
Lutku eli ilmakivääri.Lutku.
Broad on alatyylinen, eli kertoo enemmän käyttäjästään kuin sanan kohteesta (vaikka kohdekin olisi "alatyylinen", eli sana sopisi). En suosittele käyttämään.Pari englanninkielistä:
broad (naisesta)
junk (mulukusta)
Sanakirja.com suomentaa sanan lyyliksi. Olin kyllä tietoinen sanan merkityksestä, mutta pidän silti (tai juuri siksi) siitä.Broad on alatyylinen, eli kertoo enemmän käyttäjästään kuin sanan kohteesta (vaikka kohdekin olisi "alatyylinen", eli sana sopisi). En suosittele käyttämään.
Uskoisin junkilla tulevan ymmäretyksi. Adam Sandler Really Wants To See Shaq's Junk - CONAN on TBSJunkia en ole koskaan kuullut käytettävän miehisestä genitaalista. Roskia, huumetta ja dzonkkia se kyllä tarkoittaa. Eli tätä käytettäessä ei välttämättä tule ymmärretyksi, ellei asiayhteys paljasta.
Videon otsikossa se näyttää olleen, mutten huomannut Adam Sandlerin käyttäneen sitä.Uskoisin junkilla tulevan ymmäretyksi. Adam Sandler Really Wants To See Shaq's Junk - CONAN on TBS
No sitten se ei varmaan tarkoita "genitaalia" kun Adam Sandler ei sitä käyttänyt.Videon otsikossa se näyttää olleen, mutten huomannut Adam Sandlerin käyttäneen sitä.