Sanoja joista tykkäät

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
ITGis ei liene South Parkin suuria ystäviä?
Olen mää aikoinani sitä seurannut jonniinverran ja ollut huvittunut sarjan varsin pisteliäästä kerronnasta ja huumorista. Yksi suosikeistani oli se poikien opettaja. Ja Kenny tietenkin. Muutamaan vuoteen/useaan en ole Parkkia enää seurannut, enkä tiedä mikä kanava sitä mahdollisesti Suomessa nykyään näyttää, jos näyttää? Että.

Hartsa76

Well-known member
Olen mää aikoinani sitä seurannut jonniinverran ja ollut huvittunut sarjan varsin pisteliäästä kerronnasta ja huumorista. Yksi suosikeistani oli se poikien opettaja. Ja Kenny tietenkin. Muutamaan vuoteen/useaan en ole Parkkia enää seurannut, enkä tiedä mikä kanava sitä mahdollisesti Suomessa nykyään näyttää, jos näyttää? Että.
MTV Finland ainakin näyttää South Parkia Suomessa nykyään.

Lunssila

Well-known member
Pari englanninkielistä:

broad (naisesta)
junk (mulukusta)

WebSlave

Trackman
Pari englanninkielistä:

broad (naisesta)
junk (mulukusta)
Broad on alatyylinen, eli kertoo enemmän käyttäjästään kuin sanan kohteesta (vaikka kohdekin olisi "alatyylinen", eli sana sopisi). En suosittele käyttämään.

Junkia en ole koskaan kuullut käytettävän miehisestä genitaalista. Roskia, huumetta ja dzonkkia se kyllä tarkoittaa. Eli tätä käytettäessä ei välttämättä tule ymmärretyksi, ellei asiayhteys paljasta.

Lunssila

Well-known member
Broad on alatyylinen, eli kertoo enemmän käyttäjästään kuin sanan kohteesta (vaikka kohdekin olisi "alatyylinen", eli sana sopisi). En suosittele käyttämään.
Sanakirja.com suomentaa sanan lyyliksi. Olin kyllä tietoinen sanan merkityksestä, mutta pidän silti (tai juuri siksi) siitä.

Junkia en ole koskaan kuullut käytettävän miehisestä genitaalista. Roskia, huumetta ja dzonkkia se kyllä tarkoittaa. Eli tätä käytettäessä ei välttämättä tule ymmärretyksi, ellei asiayhteys paljasta.
Uskoisin junkilla tulevan ymmäretyksi. Adam Sandler Really Wants To See Shaq's Junk - CONAN on TBS

Ei sillä, että tulisin tarvitsemaan em. sanoja. Mutta hyvähän nämä on selvittää etukäteen.