Sardinian MM-ralli 2023

verstappeni

Active member
Liittynyt
10.7.2018
Viestit
41
Kuinkakohan kauan Ärje saa harjotella vielä rallin selostamista? Aivan ulapalla koko ajan. Koko. Ajan.

Tahko paikkaa minkä kerkijää. millon saadaan Kokko ääneen?
 

ssuvik

Well-known member
Liittynyt
24.5.2022
Viestit
186
Kuinkakohan kauan Ärje saa harjotella vielä rallin selostamista? Aivan ulapalla koko ajan. Koko. Ajan.

Tahko paikkaa minkä kerkijää. millon saadaan Kokko ääneen?
Samaa tullut ihmeteltyä. Muistaakseni viime kaudella vielä Ärje kuitenkin oli ihan skarppina, nyt on ihan pihalla nonstop.
 

delorean

Well-known member
Liittynyt
30.1.2009
Viestit
3217
Sijainti
JKL
Tänakilla ongelmaa... Ei taida ehtiä starttaamaan omalla paikallaan jos ollenkaan...
 

cesar

Well-known member
Liittynyt
21.10.2009
Viestit
1034
Roviksella oli nuotissa, "muista järvi".
 

cesar

Well-known member
Liittynyt
21.10.2009
Viestit
1034
Ogierilta semmonen statement pätkä siihen väliin..
 

Pynski

Well-known member
Liittynyt
25.9.2021
Viestit
419
Sebilla alkaa olla sama efekti minulle kuin nimikaimallaan aikanaan formuloissa. Alkumenestyksen keskellä suhtauduin aavistuksen negatiivisesti häneen mutta nyt suorastaan miltein fanitan häntä 😁
 

JuuZa

Kulttuurispesialisti
Liittynyt
22.4.2006
Viestit
2075
Kallella saattoi taas käydä aivan älytön joulu tämän kelin kanssa.
Kalle saa nyt nauttia kaikesta siitä tuurista mikä suomalaisurheilijoilta on pääsääntöisesti puuttunut niin kauan kuin minä muistan :D oikeasti ollut yllättävän paljon tuuria matkassa kelien ja läheltäpiti-tilanteiden kanssa.
 

cesar

Well-known member
Liittynyt
21.10.2009
Viestit
1034
Kalle saa nyt nauttia kaikesta siitä tuurista mikä suomalaisurheilijoilta on pääsääntöisesti puuttunut niin kauan kuin minä muistan :D oikeasti ollut yllättävän paljon tuuria matkassa kelien ja läheltäpiti-tilanteiden kanssa.
Nyt on aikamoista soopaa. Varmaan tuuriakin ollut, mut nuo ns. läheltäpiti-tilanteet, niin kyllä se laite on keskimäärin täysin räpylässä ja ns. kalkuloituja riskejä.

Pitkässä juoksussa nämä "tuurit" menee täysin tasan.

Toisille se ottaa vaan koville. 😅
 
Ylös