Sarjakuvia - Uusi sukupolvi

• Viestiketjun aloittaja Jr-
  • Aloituspäivämäärä

Lunssila

Well-known member
Tiesittekönää että Solar Films tekee Fingerporista elokuvan joka julkaistaan vuonna 2017? Ette kurjat tienneet! Toivottavasti pääosassa on Jasper Pääkkönen.
En tiennyt, enkä meinannut uskoa asiaa ennen kuin tarkistin sen internetistä.

Jotenkin sellanen tunne, tuotantoyhtiö huomioon ottaen, että luvassa on 85 minuuttia vanhoja parhaita Fingerpori-strippejä löyhän juonikehyksen alle verhottuna. Eli suoraan sanottuna väsynyttä ja vaivaannuttavaa elokuvaviihdettä, joka kuitenkin vetänee vahvalla brändillään vähintäänkin kohtuulliset katsojaluvut ollessaan kuitenkin kaikkea muuta kuin hauska kokemus.

Voin toki olla väärässä.

WebSlave

Trackman
Mutta kuka on Homelius?
Mikko Kivinen?

Lohtander on jo liian vanha tarjottuun rooliin, Kivinen sopisi siihenkin paremmin.

Myös Simo Salminen on jo vanhainkotikamaa, tuskin on käytettävissä.

Viimeksi muokattu:

Lunssila

Well-known member
Peter Franzen voisi näytellä jotain ruumista, jota Asko Vilenus rakastelee.

jjv

Arschloch
Tuosta tulikin mieleen, että henkilöstöpäällikkömme ilmoitti pitävänsä meille syksyllä mindfulness-kurssin. Käytyään ensin itse sen koulutuksen jossain ulkomailla. :rolleyes:
Odotamma malttamattomina. :rolleyes::rolleyes:

:rolleyes:

Sijainti
Katabolia
Ihan hyvä sarjis, mutta siihen voisi sisällyttää myös skenaariot, mitä tapahtuu kun entitled ei saakaan, tai miten pääkoppa reagoi ryysyistä rikkauksiin. Toki ne ovat edellä kuvattua skenaariota huomattavasti harvinaisempia.

Sue_me

Well-known member
Mä oon ainakin saanut kaikki hopealautaselta.

Vitutti. Olisin halunnut kultaiselta lautaselta.