Sarjakuvia - Uusi sukupolvi

  • Viestiketjun aloittaja Jr-
  • Aloituspäivämäärä

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24207
Sijainti
lappeen Ranta
Tuosta IS-jutussa mainitusta seikasta, että Watterson ei antanut oikeuksia mihinkään oheistuotteeseen, tuli mieleen, että parikymmentä vuotta sitten väsäsin tuollaiset julisteet. Haukottelukuva on 50x70 senttinen ja nukkumiskuva 100x70 senttinen. Ei ole kumpikaan ollut seinällä reiluun kymmeneen vuoteen, mutta tallessa on tullut sentään pidettyä.

 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Tuosta IS-jutussa mainitusta seikasta, että Watterson ei antanut oikeuksia mihinkään oheistuotteeseen, tuli mieleen, että parikymmentä vuotta sitten väsäsin tuollaiset julisteet. Haukottelukuva on 50x70 senttinen ja nukkumiskuva 100x70 senttinen. Ei ole kumpikaan ollut seinällä reiluun kymmeneen vuoteen, mutta tallessa on tullut sentään pidettyä.
Itse piirretty, vai kuvankäsittelyllä?
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24207
Sijainti
lappeen Ranta
Itse piirretty, vai kuvankäsittelyllä?
Itse piirretty, mutta käytin piirtoheitintä apuna. Ensin otin noista kuvista kalvokopiot, jotka sitten laitoin piirtoheittimelle ja säädin kuvakoon sopivaksi minkä jälkeen kopioin lyijykynällä piirtämällä kuvat pahville. Lopuksi väritin tarvittavat alueet sopivan värisillä huopatusseilla. Paitsi oranssit alueet on vedetty maalitussilla, joka on edelleen tallessa ja toimintakuntoinen.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Ajatella. Joku on ihan oikeasti käyttänyt elämästään aikaa tuon sarjakuvan piirtämiseen. Ja minä kommentoimiseen.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24207
Sijainti
lappeen Ranta
Ajatella. Joku on ihan oikeasti käyttänyt elämästään aikaa tuon sarjakuvan piirtämiseen. Ja minä kommentoimiseen.
Et vaan tajuu pieruhuumorin mahtavuutta :frank:!

edit. Sitäpaitsi tuossahan saa ihmiskunta tärkeää lisätietoa muumeista. Muunmuassa että niillä onkin persreikä sekä siitä, miksi ne ovat niin pyöreitä suurimman osan ajasta.
 
Ylös