Kyseinen sarjakuva on suunnattu erityisesti niille Forumisteille ja kansalaisille jotka lueskelevat Rokotusinfo ry:n ja muiden vastaavien huuhaasivustojen aineistoa.
Kyseinen sarjakuva on suunnattu erityisesti niille Forumisteille ja kansalaisille jotka lueskelevat Rokotusinfo ry:n ja muiden vastaavien huuhaasivustojen aineistoa.
Tuosta keskimmäisestä ruudusta tuli sen kummemmin hakematta sekä pyytämättä, muttei kovin yllättäen, mieleen "Hankintoja" -ketjun tässä ja tässä viestissä esittelemäni Uzumaki -sarjakuvat, joissa pikkukylä joutuu spiraalien valtaan/ kiroamaksi. Itse asiassa tuosta viimeisestä ruudustakin tulee mieleen yhden ihmisen kohtalo samaisessa sarjakuvassa.
Monikohan tästä loukkaantuu ja ilmaisee mielipahansa Hesarille?
Silkkaa tuuria kaverilla, veikkaan, että niitä on tuossa se arvioimansa 7.
Kello muuten liikkuu kyseisessä stripissä aivan hulvatonta vauhtia. Mutta mitäpä minä ajasta mitään ymmärtäisinkään.Lievää imagon korjausta havaittavissa tuossa seitsämän ällän läpässä. Nyt pitää tehdä selväksi kaikille lukijoille että natsit = ei hyvä.
Jos se käy hitaalla?Kello muuten liikkuu kyseisessä stripissä aivan hulvatonta vauhtia. Mutta mitäpä minä ajasta mitään ymmärtäisinkään.
Lisävitsiähän tuohon olis saanut jos lapussa oliskin vaan 6:uusi ällää.. Ei ollut Jarla nyt ihan loppuun saakka valppaana.
Talua katsellessa näytti että olis ollut vähintään kahdeksan, mutta ihan nerokasta jättää asian tarkastaminen ja lisävitsin keksiminen lukijalle.Lisävitsiähän tuohon olis saanut jos lapussa oliskin vaan 6:uusi ällää.. Ei ollut Jarla nyt ihan loppuun saakka valppaana.
No ei. Laskelin nuo ällät kanssa lehdestä ja terävä loppunaurahdus jäi keuhkoon.Lisävitsiähän tuohon olis saanut jos lapussa oliskin vaan 6:uusi ällää.. Ei ollut Jarla nyt ihan loppuun saakka valppaana.