Olga
.
Huomenta!
Konstit on monet!

Konstit on monet!
ajankohtainenKonstit on monet!
Tuo laskelmien teko viittaa vähän siihen, jotta minusta tulee samanmoinen..ellen ole jo.![]()
Hämärää...
Ei sitä ite heti huomaa.Tuo laskelmien teko viittaa vähän siihen, jotta minusta tulee samanmoinen..ellen ole jo.
Huolestuin juuri puolisostani, joka vääntää illat pitkät treenikäppyröitään Excelillä :doubtful:mihin olis isänsä päässytkään, jos olisi joku taulukkolaskentaohjelma ollut käytössään?
Minä olen huolestunut Kouvon käppyröistä ja taulukoista jo ennen tuota sarjista.Huolestuin juuri puolisostani, joka vääntää illat pitkät treenikäppyröitään Excelillä :doubtful:
lopulta päätyy samaan lopputulokseen, eli laskujen kohde on antikristus. tai sitten tulee se normaali 'divide by zero' -ilmoitus.Huolestuin juuri puolisostani, joka vääntää illat pitkät treenikäppyröitään Excelillä :doubtful:
Kehtaan tunnustaa että tajusin tämän vasta tänään :thumbfh:![]()
Konstit on monet!
Risteytyksiä ovat. Mellakkakytällä poliisin kuteet ja metsurin visiiri ja mustiksella mamman naamiolasit ja hiiren "huppu". Ym.![]()
![]()
Ei avaudu![]()
Mun mielestä oteutus on parempi kuin toteutus.Idea ok, oteutus huono.
Ylempää en tajunnut. Alemman kyllä. Nyt molemmat.Risteytyksiä ovat. Mellakkakytällä poliisin kuteet ja metsurin visiiri ja mustiksella mamman naamiolasit ja hiiren "huppu". Ym.
Idea ok, oteutus huono.