Moottorijäädytyksen jälkeen tästä kysymyksestä on tullut jokseenkin epäolennainen. Mitään suuria eroja moottoreiden välillä ei voi olla ja jos on, asiaa FIA:n luvalla saa korjata.
Legendahan väittää, että Renault olisi tulkinnut jäädytyssääntöä muita tiukemmin ja siksi ollut muita jäljessä. Sittemmin Renaulteja on ainakin kahdesti saanut luvan kanssa jatkokehittää ja toisen legendan mukaan se sen vuoksi olisi mennyt jopa kilpailijoidensa ohi.
Samat legendat kertoivat Mercedeksen olleen se numero uno. Cosworthia pidetään vähäisempien resurssien vuoksi heikoimpana ja Ferrarista ei kukaan osaa sanoa mitään (paitsi että se onnistui jatkojäädyttämään moottoristaan epäluotettavan ja sai siksi korjata sitä).
Tehomittauksissa mottoreista tuskin löytyy suuria vaihteluita, mutta muiden ominaisuuksien suhteen niissä lienee jonkinlaisia eroja. Se mikä on parhain riippuu sitten siitä mitä ominaisuutta painottaa. Tallit (ainakin kärkipään tallit) kun epäilemättä hyödyntävät juuri niitä vahvoja ominaisuuksia.
Ylläolevan perusteella: En osaa sanoa.