Satanen

Satanen on mennyt

  • 11s

    Äänet: 0 0,0%
  • 12s

    Äänet: 0 0,0%
  • 15s

    Äänet: 0 0,0%
  • 17s

    Äänet: 0 0,0%
  • 18s

    Äänet: 0 0,0%
  • 19s

    Äänet: 0 0,0%
  • 20s

    Äänet: 0 0,0%
  • 21s

    Äänet: 0 0,0%
  • 22s

    Äänet: 0 0,0%
  • 22s

    Äänet: 0 0,0%
  • 23s

    Äänet: 0 0,0%
  • 24s

    Äänet: 0 0,0%
  • 25s

    Äänet: 0 0,0%
  • 26s

    Äänet: 0 0,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    11
  • Äänestys suljettu. .

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7201
No ei takuulla. Ei mitään saumaa juosta alle 15 sek satasta enää edes terveenä. En tosin pysty enää donkkaamaan koriakaan. Sekin on nippa nappa onnistunut.
Pystysuoraan alamäkeen juoksemalla pystyt juoksemaan satasen alle kolmeen sekuntiin.
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Hävisin muuten ex-vaimolle satasella. Ja vissiin kaikilla juoksumatkoilla siihen aikaan.
Vähän samixii.:eek!:
Eka avo urheili nuorena varsin paljon, sitten oli alle 2-kymppisenä jäänyt melkein pois ja aloitti uudelleen. Parhaat kehitysvuodet hukkasi.
Pituus, pikamatkat. Joskus juoksin noin satasen takasuoralla ulointa rataa jossain (viestiharjoituksessa tms) Siis jokunen rata välissä, hiekkakenttä. En kyllä karkuun päässyt, mutta ei nyt "ohikaan mennyt" ( kaarrevaikutus) Kiinni ehkä sai. 30 ja 60 metrillä ehkä olisin pärjännyt, kaikilla muilla matkoilla en. Vieläkin näytti olevan P-Savon piirin naisten pituuden top-10:ssä.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Vähän samixii.:eek!:
Eka avo urheili nuorena varsin paljon, sitten oli alle 2-kymppisenä jäänyt melkein pois ja aloitti uudelleen. Parhaat kehitysvuodet hukkasi.
Pituus, pikamatkat. Joskus juoksin noin satasen takasuoralla ulointa rataa jossain (viestiharjoituksessa tms) Siis jokunen rata välissä, hiekkakenttä. En kyllä karkuun päässyt, mutta ei nyt "ohikaan mennyt" ( kaarrevaikutus) Kiinni ehkä sai. 30 ja 60 metrillä ehkä olisin pärjännyt, kaikilla muilla matkoilla en. Vieläkin näytti olevan P-Savon piirin naisten pituuden top-10:ssä.
Mun exä juoksi 14-vuotiaiden TUL:n ennätyksen 800 metrillä. Joku 2.40 tais olla aika.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Mun exä osas tehdä suulla tälleen äml äml ömlämlöä äömöäl mäöml kahtokaa tälleen hei kahtokaa nyt äöml äöml mlöä mölm äöml.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Itse avaan tölkit aina pienellä dynypanoksella. Sitten vaan suu auki ja leuka taivasta kohti toivomaan, että josko sieltä tippa tai pari herahtaisi kielelle.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Itse avaan tölkit aina pienellä dynypanoksella. Sitten vaan suu auki ja leuka taivasta kohti toivomaan, että josko sieltä tippa tai pari herahtaisi kielelle.
Niissä olis kyllä semmonen aukaisumekansimikin, pitäis ihan helposti sormilla saada auki.
 
Ylös