Eli siis jotenkin näin:- Theissenin puheet eivät Williamsin mukaan jättäneet tulkinnan varaa. Hänen mukaansa jokainen moottorivalmistaja toimittaa vuonna 2006 koneet kahdelle tallille.
No näinhän se oli. Kiitän.Zep sanoi:Paitsi, että Jordania ei vuoden päästä ole, vaan ruudukossa seisoo Midland tilalla.
Se on kuule fakta! Talouden suhdanteet määräävät aika paljon firmojen käyttäytymisestä. Kun laskukausi tässä tulee tai joku öljykriisi ja autojen myynti laskee, niin silloin lähti...FO110K sanoi:no viime aikoina sun mielestä kaikki autotehtaat on jo lopettamassa ihan ´lähivuosina
Mitä tarkoitat tuolla ketjulla? Ford ja Renault ovat ainakin ihan eri firmaa.312T4 sanoi:Se on kuule fakta! Talouden suhdanteet määräävät aika paljon firmojen käyttäytymisestä. Kun laskukausi tässä tulee tai joku öljykriisi ja autojen myynti laskee, niin silloin lähti...
Tiedät varmaan mikä...
Viime kaudella Ford lopetti ykkösissä ja PSA rallipuolella:ahem:
Seuraavaksi lopettaa...ehkä Renault
Ford ja Renaulthan kuuluvat samaan ketjuun!
Mercedes toimittaa moottorit Dubai F1:lle. (Pilkunviilaaja voisi huomauttaa, ettei McLaren ole moottori.)Jeeves sanoi:Ferrari: 1. Ferrari, 2. Midland?
BMW: 1. Williams, 2. Sauber
McLaren: 1. McLaren, 2. Se uusi arabijengi, mikä nimeksi nyt sitten tuleekaan.
Renault: 1. Renault, 2. ?
Toyota: 1. Toyota, 2. Midland?
Cosworth: 1. Red Bull, 2. Minardi
Kenelleköhän Renault moottorinsa myy?
Jos kaikki autotehtaat päättävät lähteä (=myyvät osuutensa omistamastaan f1-tiimistä) yhteistuumin F1:stä, sinne jäisi 7 tallia.312T4 sanoi:Se on kuule fakta! Talouden suhdanteet määräävät aika paljon firmojen käyttäytymisestä. Kun laskukausi tässä tulee tai joku öljykriisi ja autojen myynti laskee, niin silloin lähti...
Tuosta olen samaa mieltä; enemmään vaan pikkutalleja menneiden aikojen tyyliin ja moottorit niihin tehtailta ja muualta! Lotus nimi uudestaan mukaan! Pikkutallien johtajilta ovat yleensä tulleet ne nerokkaat ideat Colin Chapmanin ja Ken Tyrrelin tyyliin, ei autotehtailta:thumbdowngnz sanoi:Enkä jaksa uskoa, että F1:sten hohto kärsisi tippaakaan siitä, vaikka auton kyljessä ei olekkaan suuren autonvalmistajan mainoksia. Tosin voi olla, että pienemmät autovalmistajat tarrautuisivat tilaisuuteen, ostavat tuotekehitysresurssit joltain firmalta ja löisivät logon koneen kylkeen..
On hankala sanoa mikä olisi McLarenin kohtalo jos Mersu päättäis lopettaa. Se kai tarkoittaisi, että Mersu irtaantuisi McLarenista, eli myisi osakekannan eniten tarjoavalle ?Pyrys sanoi:Eihän se mclaren ole yksityistalli
Autovalmistaja se mäklaarenikin on.
Joo, tosiaan. Honda unohtui listasta. Midlandista en ollut varma, kun jostain luin, että talli tavoittelee Ferrarin moottoreita. Onko niillä sitten jo sopimus valmiina?WebSlave sanoi:Mercedes toimittaa moottorit Dubai F1:lle. (Pilkunviilaaja voisi huomauttaa, ettei McLaren ole moottori.)
Listastahan puuttuu BAR, mutta on vaikea kuvitella Hondan noin vain luopuvan, kun tietääkseni se on pikemmin pyrkinyt lisäämään omistustaan BAR-tallissa.
Midland on nyt kahden moottorin kohdalla. Jostain luin, että sopimus Ferrarin kanssa olisi jo olemassa.
Yhtälö ei siis oikein täsmää. 11 tallia ja 7 moottorivalmistajaa. Kaikille ei millään saa kahta tiimiä. ;-)
Jeeves sanoi:Midlandista en ollut varma, kun jostain luin, että talli tavoittelee Ferrarin moottoreita. Onko niillä sitten jo sopimus valmiina?
Ja vittu saakin olla jatkossa itsenäinen, jos se myydään jollekin nissanille niin meidän pihasta häipyy siltä seisomalta kaikki BMW:t.312T4 sanoi:Sauberilla on Bemun koneet käytössä siihen asti kun Bemu lopettaa! BMW lopettaa sitten ykkösissä, kun joku suurempi autotehdas sen lopulta saa ostettua, esim GM. Bemarihan on viimeinen "suuri" itsenäinen autofirma:thumbup:
Joo, minäkin myyn kaikki, tällä hetkellä autotallissa lojuvat Jaguarini, jos merkki ei vuoden sisällä palaa F1-areenoille.sakuraba sanoi:Ja vittu saakin olla jatkossa itsenäinen, jos se myydään jollekin nissanille niin meidän pihasta häipyy siltä seisomalta kaikki BMW:t.
minäkin myyn kaikki ferrarini, jos ne ei voita mestaruutta. ainiin, vittu!Jeeves sanoi:Joo, minäkin myyn kaikki, tällä hetkellä autotallissa lojuvat Jaguarini, jos merkki ei vuoden sisällä palaa F1-areenoille.
Ja mulla on sekä M5, F360 ja SL500 ihan vaan siltä varalta, että mestaruus tulee omaan "talliin"miksu sanoi:minäkin myyn kaikki ferrarini, jos ne ei voita mestaruutta. ainiin, vittu!
kannattais ehkä ostaa vielä megane, jos niinku ihan varmanpäälle haluaa pelata :ahem:miika sanoi:Ja mulla on sekä M5, F360 ja SL500 ihan vaan siltä varalta, että mestaruus tulee omaan "talliin"