Hyvä Kimi. Pata kattilaa soimaa.
Ainahan sitä varmasti mietitään, että onko kyseessä tallimääräys vai ei kun tallitoverit ohittelevat keskenään toisiaan. En usko, että Silverstonessa oli suoranaisesti tallimääräyksestä kysymys, mutta David ei varmasti yrittänyt Kimiä hirveästi estää, koska tietää, että on menettänyt mahdollisuutensa mestaruuteen.
Kimi hämmästeli
Schumin syytöksiä
tallimääräyksistä
Turun Sanomat, Hockenheim
HEIKKI KULTA
Saksan Grand Prix -kisan ensimmäisen aika-ajon kuumin taistelu käytiin sanasotana.
Michael Schumacher syytti McLarenin käyttäneen kiellettyä tallimääräystä edellisessä Britannian kilpailussa, kun David Coulthard päästi Kimi Räikkösen niin helposti ohitseen.
- Olen hämmästynyt, ettei kukaan ole nostanut esiin sitä tilannetta. David päästi Kimin tavattoman helposti edelleen, mutta nosti sen jälkeen vauhtia, jotta muilla kilpailijoilla oli vaikeampaa hänen kanssaan.
- Jos sama olisi sattunut Ferrarilla kuin mitä McLarenilla tehtiin, sitä olisivat seuranneet jymyjutut tallimääräyksistä. Tallimääräykset eivät minua haittaa, mutta on valitettavaa, että asenne on täysin eri jos me teemme niin, Schumacher vuodatteli.
Haukku puree
omaan nilkkaan
Räikkönen tuhahti maailmanmestarin syytöksille.
- Olisin ohittanut Davidin siinä tilanteessa, vaikka vasemmalla kädellä. Minulla oli uudet renkaat, hänellä ei. Itse asiassa olin ohittaessani osua Davidin autoon.
- Schumacher on voittanut enemmän kisoja kuin kukaan ikinä niin, että muut ovat päästäneet hänet ohitseen, Kimi muistutti.
Päivitetty: 1.8.2003 23:00:20