D (75%): Laji johon hurahdin reilu 10 vuotta sitten sisälsi armotonta kamppailua kärkisijoista. Tällä hetkellä en tiedä mitä lajia seuraan, mutta ei vain löydy samanlaista intohimoa enää.. Viime kaudella löysin vanhan liekin hiilloksen kamiinan pohjalta, mutta tällä kaudella olen hukannut sen jälleen.
A (15%): Sgumi ei ole koskaan ollut minun mieleeni. Dissasin miestä jo ennen ensimmäistäkään mestaruutta.. Törttöilyt Hillin ja Villen kanssa polttivat viimeisetkin osakkeet.
B (10%): Malesia '99 kummittelee vieläkin, kuten myös tapaus "jarrupoljin" kaudelta 98.. Siitä on pitkä aika, mutta taisin jo silloin ennustaa että FIA(T):n luottamuksen uudelleenrakentaminen kestää k-a-u-a-n..
C ei oikeastaan enää vaikuta. Sopupelleilyt kun tuntuvat olevan vain kuriositeetti muuten niin paksussa liisterissä.
---
Huolestuttavaa asiassa on kuitenkin se ettei formuloita enää jaksa katsoa. Kun ennen jäpitin etunojassa nojatuolin reunalla korttipakkaa kiivaasti sekoittaen katse naulittuna ruutuun, nykyään klikkailen merkityksettömiä nettilinkkejä puolilepoasennossa jalat pöydällä seuraten kisaa vain toisella silmällä.
Aikanaan olin sekunnin tuhannesosien tarkkuudella tietoinen kärkimiesten välisistä eroista ja niiden muutoksista jokaisella väliaikapisteellä.. nykyään on hyvä jos samoille sekunneille osuu..
Jotain täytyy tapahtua ja pian. :frown: