Schumi ja Rubens törmäyslinjalla!

tsinivuo

Well-known member
Liittynyt
31.5.2004
Viestit
310
Pete sanoi:
Kyllä sen tietää jokainen, että kun rinta rinnan tullaan mutkaan, loppuu Rubensilta ballsit ja Schumi tulee ensimmäisenä ulos kurvasta. Onhan tuo nähty ainakin kahdessa edellisessä kilpailussa. Ai kun olis Schumilla joku nuorempi ja röyhkeämpi tallikaveri, joka uskaltais pistää hanttiin oikein tosissaan.
TAKU! Joo ei rubiniolla ole rohkeutta. Näkihän sen viime kisassa. Nosti jalan kaasulta, kun schumi tuli rinnalle. :yuck:
 

belated

Well-known member
Liittynyt
25.1.2002
Viestit
1843
Sijainti
Αθήνα
ml sanoi:
F1-liven mukaan Ross Brown "pelkää" kuskiensa törmäävän vielä tulevissa kilpailuissa. Rubens oli ajoittain molemmissa amerikan mantereen kilpailuissa Schumia nopeampi. Saa nähdä millainen älämölö siitä syntyy jos Schumi sulkee oven ja Rubens painaa väkisin. Tietysti vielä herkullisempi tilanne syntyisi siitä jos Rubens sattuisi ajamaan edellä ja joutuisi ulos työnnetyksi Schumin toimesta.
Schumi ja Rubinho ovatkin olleet jo liian kauan parhaita kavereita, olisi kiinnostavaa nähdä kunnon taistelua joskus edes kahden kierroksen verran. Italialaiset eilen itkivät ettetivät Ruotsi ja Tanska EM-kisoissa yrittäneet taistella loppuun asti - saivatpahan maistaa omaa lääkettään. :thumbup:
 

Mera

Tutkija
Liittynyt
15.10.2003
Viestit
589
Sijainti
Finland
Pitihän se arvata että joku tuosta italialaisten putoamisesta jaliksessa mainitsee täälläkin. Joka tapauksessa, Ferrarikuskit sentään jo ajoivat edes jollain tapaa kilpaa. Minun puolestani sama linja jatkukoon ja vielä rohkeammilla otteilla.
 

belated

Well-known member
Liittynyt
25.1.2002
Viestit
1843
Sijainti
Αθήνα
Mera sanoi:
Pitihän se arvata että joku tuosta italialaisten putoamisesta jaliksessa mainitsee täälläkin. Joka tapauksessa, Ferrarikuskit sentään jo ajoivat edes jollain tapaa kilpaa. Minun puolestani sama linja jatkukoon ja vielä rohkeammilla otteilla.
Arvasimpa senkin, että joku sen arvaa. :D

Joka tapauksessa yhdeksän kisaa - kaikki samassa järjestyksessä (myös Monaco keskeytykseen asti). Siten kummasti loppukaudesta alkaa Rubens taas voittamaan Schumin kisoissa, kun mestaruus on jo ratkennut. :jaska:
 

Black Leopard

Pantera negra
Liittynyt
23.5.2004
Viestit
8678
Sijainti
Läntinen Suomi
Niin loistava kuljettaja kun M.Schumacher konaisuudessaan onkin, on hänellä muutamia huonoja puolia.Yksi äärimmäisen negatiivinen asia on nopeamman ohitusten peittely välillä kolariksi asti.

Esim: Legendaarinen Ranskan GP V.2000, jolloin Coulthard joutui osoittamaan pitkän peittelyn jälkeen oikeaa ajolinjaa Schumille käsimerkein :D

Ja vastaavia esimerkkejä on lukuisia......
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Siinä olis ollu näky kun Rubens olis pitäny jalan kaasulla ja Sumi suistuu spinnaten ulos radalta :D

Harmi ettei tuollainen ole mahdollista Ferrarissa sillä ajojärjestys on sovittu.
 

Musta Pekka

Well-known member
Liittynyt
1.6.2003
Viestit
431
Sijainti
Täällä näin
PekPoy sanoi:
Totta, puhtaan linjan ulkopuolella nykyautot ovat todella hankalia vehkeitä ajaa. Tarkemmin ajatellen voikin olla, että juuri tuolla tässä asiassa ratkaisevalla osa-alueella entisaikain autot olivat nykyisiä näpsäkämpiä.

Itse olen ajatellut semmoista mielikuvituksellista keksintöä että radat putsattaisiin ihan puhtaaksi ennen kisaa ja jos kaikilla olisi sama rengasvalmistaja niin suditettaisiin radanlevyisella jonkinlaisella rengaskoneella esim. joku rekka missä semmoinen radan levynen jättipitkä kumi jota suditettaisiin niin hemmetisti että radan pinta olis joka kohdasta pitävä. Tuolloin ehkä ohitukset saattaisivat lisääntyä mutta virheet loppua tyystin. No kaikkea se pää keksiikin :D
 

Miguel

beagle
Liittynyt
20.2.2003
Viestit
21803
Sijainti
West highland
Bahrainissa tämä taitaa olla jo käytössä. Muuten ei taida ajaminen sujua kaiken hiekan keskellä.
 

triniemi

A.siantuntija ja neuvos
Liittynyt
4.4.2004
Viestit
603
Sijainti
JKL
Musta Pekka sanoi:
Itse olen ajatellut semmoista mielikuvituksellista keksintöä että radat putsattaisiin ihan puhtaaksi ennen kisaa ja jos kaikilla olisi sama rengasvalmistaja niin suditettaisiin radanlevyisella jonkinlaisella rengaskoneella esim. joku rekka missä semmoinen radan levynen jättipitkä kumi jota suditettaisiin niin hemmetisti että radan pinta olis joka kohdasta pitävä. Tuolloin ehkä ohitukset saattaisivat lisääntyä mutta virheet loppua tyystin. No kaikkea se pää keksiikin :D
Kiihdytyspuolella rata kumitetaan vanhoilla slickseillä, ne on trukin haarukassa kovien painojen alla. Sit siihen vedetään vielä puolimärkänä pysyvä liima päälle mutta kai toi kumittaminen olis kova sana tonne formulankin puolelle?
 
Ylös