Schumi Rellulle?

Liittynyt
21.2.2003
Viestit
785
Sijainti
Lapinlahti
Markus Sytelä sanoi:
Schumi jatkaa Ferrarilla tai lopettaa. Kaikki muut skenaariot on samaa sarjaa kuin: "Häkkinen menee Jaguarille", "Kimi menee Toyotalle", "Coulthard menee Sauberille ja Kimi otetaan Häkkisen tallikaveriksi Mäkille" tai kenties "Schumi menee McLarenille." :D
Jeps, taitaa tulla ryssän helvettiin hellettä ennen kuin Scumi ajaa kilpailu mielessä jollakin muulla F1-autolla kuin Ferrarilla...
 

Suomen Huippu

Sterna paradisaea
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
2168
- Unohtakaa koko juttu. Kyseessä olisi sama asia kuin jos minua pyydettäisiin lähtemään treffeille 90-vuotiaan kanssa, laukoi Briatore värikkääseen tapaansa italialaiselle Autosprint-lehdelle.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Suomen Huippu sanoi:
- Unohtakaa koko juttu. Kyseessä olisi sama asia kuin jos minua pyydettäisiin lähtemään treffeille 90-vuotiaan kanssa, laukoi Briatore värikkääseen tapaansa italialaiselle Autosprint-lehdelle.
Ecclestonen kaahan tuo tuntuu olevan hyvissä väleissä. :eek:
 

General FUp

Well-known member
Liittynyt
18.2.2004
Viestit
1088
Sijainti
tSadi
Flavio juttelee taas

Nyt sitten Schumi kelpaisikin. On se vaan kummaa.. tosin nyt kai voi kysyä kumpi on se oikea totuus, ja onko jompikumpi juttu lehtimiehen taiteellisen vapauden luomaa :doubtful:
 

Suomen Huippu

Sterna paradisaea
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
2168
Flaavio kehittelee lisää kielikuvia!

"Minulle Schumacherin palkkaaminen tuntuisi kuitenkin yhtä huonolta idealta kuin naida uudelleen vaimo, josta on kymmenen vuotta sitten eronnut." - TS

Flaavion letkautuksille tarvitaan kohta oma threadi. Sellainen voi toki jo olla olemassakin.
 
Ylös