DFiaA
I told you so
En yllättyis vaikka Toro Rosso olis aluks itse Red Bullia nopeampi :dunno:Ghetto sanoi:Taitaa Toro Rosso yllättää alkukaudesta aika monet...
Testivauhti Bahrainis lupailee aika hyvää!
En yllättyis vaikka Toro Rosso olis aluks itse Red Bullia nopeampi :dunno:Ghetto sanoi:Taitaa Toro Rosso yllättää alkukaudesta aika monet...
Testivauhti Bahrainis lupailee aika hyvää!
Razah sanoi:Jos kerran Sauber sai käyttää ihan suoraa kopiota edelliskauden Ferrarista, niin en näe mitään syytä miksi Red Bull ja Honda ei sais avittaa noita omia sisartallejaan. Sauberin ja Ferrarin suhde oli sitäpaitsi paljon köykäisempi kuin Hondalla ja Super Agurilla tai Red Bullilla ja Toro Rossolla.
Ihan jo pelkästään lajinkin kannalta se on hyvä, että pikkutallit saa kilpailukykyisempää kalustoa.
Joo, mutta on siellä muutakin kaupattu, mm. Sauber on rakentanut itse Ferrarin vaihdelaatikoita omaan käyttöön.Mickey sanoi:Eikös Ferrari toimittanut Sauberille vaan moottoreita, ei runkoja... :eek!:
Ei se edelleenkään suora kopio ollut. Tai sitten olivat tehneet huolimatonta työtä kopioinnissa kun ei kaikki ollutkaan samalla kohdalla kuin alkuperäisessäRazah sanoi:Jos kerran Sauber sai käyttää ihan suoraa kopiota edelliskauden Ferrarista, niin en näe mitään syytä miksi Red Bull ja Honda ei sais avittaa noita omia sisartallejaan. Sauberin ja Ferrarin suhde oli sitäpaitsi paljon köykäisempi kuin Hondalla ja Super Agurilla tai Red Bullilla ja Toro Rossolla.
Ihan jo pelkästään lajinkin kannalta se on hyvä, että pikkutallit saa kilpailukykyisempää kalustoa.
Jaa, olen kyllä elellyt luulossa, että suunnittelivat ja tekivät vaihdelaatikkonsa suurimmilta osin itse. Poikkeuksena toki vuosi 2004, jolloin koko takapää tuli Ferrarilta.J.Heldenview sanoi:Joo, mutta on siellä muutakin kaupattu, mm. Sauber on rakentanut itse Ferrarin vaihdelaatikoita omaan käyttöön.
äxä sanoi:Sakhir - Bahrain 16 February 2006
1 F. Massa Ferrari 01:30.567 90
2 J. Button Honda 01:31.254 133
3 V. Liuzzi Scuderia Toro Rosso 01:31.381 56
4 R. Barrichello Honda 01:31.590 100
5 S. Speed Scuderia Toro Rosso 01:32.623 62
6 M. Schumacher Ferrari 01:32.919 21
Sanomista tulee tuosta V10-säännöstä aivan vuorenvarmasti. Jos Toro Rosso kulkee samaa vauhtia Hondan kanssa niin kyllähän tällöin ollaan säännön kanssa aivan hakoteillä. Rajoitetussa V10:ssa saattaa olla jopa enemmän potkua kuin V8:ssa...
Mickey sanoi:On myös perseestä mennä enää tässä vaiheessa muuttamaan moottorisääntöjä. "Vahinko" on jo tapahtunut ja sen kanssa on elettävä, ensi kaudella sitten Toro Rossokin joutuu käyttämään V8:ja, ja kyllä nuo V8 vielä kehittyy huimasti kauden aikana.
AlpinestarsNiPzyyZ sanoi:osaakohan joku sanoa että mikähän tämä vaatemerkki on jota str käyttää?
alpinestarsNiPzyyZ sanoi:osaakohan joku sanoa että mikähän tämä vaatemerkki on jota str käyttää?
Aika sama mitä povasin jo aika päiviä sitten. Paitsi povasin auton taustaväriksi valkoista ja härkää siihen punaisella, sen lisäksi punaisia, sinisiä ja keltaisia detaljeja No nyt tuli odotetumpi ratkaisu ja sanoisinko myös suoraan huonompi. Ei siis minkään näköistä uskallusta värityksen kanssa, ei sitä vähääkään, ja kuitenkin Red Bull-tuotemerkki antaisi edes emotallille mahdollisuuksia paljon muuhunkin (jos Toro Rosso haluttaisiin pitää taustalla kakkostallina).mikkori sanoi: