Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
Veikkaan, että Googlelta väärä hälytys, mutta jonkun pitäisi tohon reagoida.Jos Copter joutuu tekemään jotain sivun eteen, niin Areena oli tässä.
Veikkaan, että Googlelta väärä hälytys, mutta jonkun pitäisi tohon reagoida.Jos Copter joutuu tekemään jotain sivun eteen, niin Areena oli tässä.
Sähän jo reagoit, jotta se reagointi on näemmä jo hoidettu.Veikkaan, että Googlelta väärä hälytys, mutta jonkun pitäisi tohon reagoida.
Joo. Jatketaan samaan tapaa....Sähän jo reagoit, jotta se reagointi on näemmä jo hoidettu.
Eikö sitä ole ollut siellä jo alusta asti?Uudessa kodissa on hometta.
Aiemmin sieltä ei saanut haittaohjelmia.Eikö sitä ole ollut siellä jo alusta asti?
Lausutaan ameriikaksi: Töösk.Tirsk.
Copteri lähtenyt avainten kanssa?Areena näköjään on päästetty repsahtamaan sellaiseen kuntoon, että osia irtoaa ja kohta oven kiinni pamauttaminen riittää romahduttamaan koko rötiskön maantasalle.
Areenalla kaikki tapahtuu huomattavan paljon nopeammin kuin forumilla.Areena näköjään on päästetty repsahtamaan sellaiseen kuntoon, että osia irtoaa ja kohta oven kiinni pamauttaminen riittää romahduttamaan koko rötiskön maantasalle.
Näin luki ostamamme rintamamiestalon seinällä. Revittiin heti hyvä vitsi pois!Home sweet home.
Kai se oli kirjoitettu Aurajuustolla hieroen?Näin luki ostamamme rintamamiestalon seinällä. Revittiin heti hyvä vitsi pois!
Ai Domppari on kertonut sullekin hierovansa itseään Aurajuustolla aina, kun kirjoittaa jotakin. Outo tapa sanon minä.Kai se oli kirjoitettu Aurajuustolla hieroen?
Varsinkin sen ylläpidon osalta juurikin. Muutenhan keskustelu on mitä mainiointa.Lievästi kyllä nyt yllättää, että upouusi keskusteluforum, josta piti tulla malliesimerkki siitä miten ylläpidon kuuluu oikeesti toimia, pääsi muutamassa kuukaudessa tuommoiseen tilaan :dunno:
Siinähän on tosiaan onnistuttu mainiosti, tavoitehan oli tarjota laadukas vaihtoehto Forumin päättömälle paskanjauhamiselle.Varsinkin sen ylläpidon osalta juurikin. Muutenhan keskustelu on mitä mainiointa.
Joo, olen itsekin aina pitänyt Dompparin tapaa kertoa mulle asioita hyvin outona.Ai Domppari on kertonut sullekin hierovansa itseään Aurajuustolla aina, kun kirjoittaa jotakin. Outo tapa sanon minä.