Klikkasitko alkuperäiseen viestiin?Nykkö toi mulkku änkee tänne?
En.Klikkasitko alkuperäiseen viestiin?
Jos ei vie samansisältöiseen viestiin, niin kyseessä on quotehassuttelu.Mää klikkasin, enkä tajunnut yhtään mitään.
Ja tuo on siis Äreenällä, eikä f1-forumilla (johon linkki vie)
Voisko moderaattorit hieman koskea titteleihin tahi muihin rakenteisiin, jos häippäisi sitten täältäkin.Ja tuo on siis Äreenällä, eikä f1-forumilla (johon linkki vie)
DSQ on nyt virallisesti voorumilainen ja ilostuttaa jatkossa täällä meitä.
*märkä pusu*
ps. Syyttelikös nuo tumpelot sua jostain, DSQ?
No johan tuosta on höpötetty ajat sitten. :thumbfh:Sekö sitten on/oli tämä "meidän" mm. Quiq, Nopé ja DSQ nimimerkeillä tunnettu tyyppi Areenalla esiintynyt Kakkosnicki?
Jotenkin en tuohon kyllä usko, mutta jos niin on, niin niin on.
Valistakaat nyt, jos ajatukseni asiasta on vallan pihalla. Aamen.
Vaikka privalla jos arkaluontoinen asia on.
Pyöritkö noissa karting-osiossa?Täältä ei ole ollut tarkoitus häipyä missään vaiheessa, koska täällä on karting-osio. En mä täällä muuten varmaan pyörisikään.
Siitäkö se johtuu, ettei täällä vapaalla näy ollenkaan?Pyöritkö noissa karting-osiossa?
Kuin Felipe Massa märällä radalla?
Veikkaan että johtuu enämpi liian suuresta tilannenopeudesta ajotaitoihin nähden.Siitäkö se johtuu, ettei täällä vapaalla näy ollenkaan?
Niin, missä viipyy seuraava osa tätä huikeaa saagaa?Toivottavasti nähdään tämä JJusbanin elokuvatuotannossa.
"Agentti nollakasi ja kuoleman burbit"Niin, missä viipyy seuraava osa tätä huikeaa saagaa?
Paraskin puhumaan.Veikkaan että johtuu enämpi liian suuresta tilannenopeudesta ajotaitoihin nähden.
Koska olen pyörähtänyt?Paraskin puhumaan.
Ok. Ja varmaan juuri siksiKoska olen pyörähtänyt?