Näin veikkaan joo.Laskeskelet, että Vettel korvaa Ferrarilla Kimin tai Massan?
Olisi olisi, mutta Vettelillä on sopimuksia ja velvoitteita tällä hetkellä moneen suuntaan. Energiajuomajätti Red Bull on käytännössä maksanut hänen koko uransa, joten ymmärrettävästi se ei kovin helposti ole päästämässä Sebistä irti. Toinen asia on huipputallien täyttöaste. Ferrarilla, McLarenilla ja BMW:llä on paikat täynnä seuraaviksi vuosiksi. Lisäksi Vettel on korvamerkitty Bemarille, jossa hän ajoi uransa avauskisan viime vuonna Indianapolisissa.En ole jotenkin vakuuttunut että Red Bull on paras paikka Vettelille kaudella 2009. Toro Rosso näyttää tällä hetkellä nopeammalta. Toivottavasti syy on moottoreissa ja puhuttu moottoreiden suorituskyvyn tasaaminen toteutuu.
Heikossa tallissa ei kannata hukata aikaa ja mahdollisuuksia. Vettel olisi valmis ensi kaudella jo huipputalliin.
Täysin samaa mieltä. Eiköhän Vettelillä ole vielä hieno ura edessä.Mikä parasta, mies vaikuttaa ainakin toistaiseksi tosi miellyttävältä ja vilpittömältä kaverilta. Sellainen Hamiltonista paistava - ja mielestäni kuvottava - media perseennuolestelu ja oman erinomaisuuden korostaminen puuttuvat täysin.
Quick-Nick on tahkonnut 7 kakkossijaa ja yhteensä 11 esiintymistä podiumilla, mutta Vettel jätti alemmat pallit kokonaan väliin ja loikkasi suoraan ylimmälle. Viimeisimpänä saksalaisena ykkösissä debytoinut ehti voittajaksi ensimmäisenä. Ei paha urakehitys.Kyllä saksalaiset tarvis taas oikeesti voittavan kuskin radoille, että saksalaisten menesys on taattu tulevaisuudessakin, joten olishan siinä Sebastianille haastetta.
Näinpä. :ahem:Quick-Nick on tahkonnut 7 kakkossijaa ja yhteensä 11 esiintymistä podiumilla, mutta Vettel jätti alemmat pallit kokonaan väliin ja loikkasi suoraan ylimmälle. Viimeisimpänä saksalaisena ykkösissä debytoinut ehti voittajaksi ensimmäisenä. Ei paha urakehitys.
Mites eau rougessa ohitetaan ulkokautta?Entäs tämä toinen kaikkien aikojen sensaatio - Monacon GP:n 1984 kolmas? Tämä mies joka lähti ruudukon viimeisimmältä sijalta, mies joka kampitti turboja olan takaa vapaastihengittävällä koneella samana vuonna monessa eri kilpailussa, mutta jouduttiin hylkäämään tallikaverinsa kanssa loppupisteistä hieman laittoman auton vuoksi? Sama henkilö jolla on Nürburgring Nordschleifen rataennätys, 6:11 C-ryhmän Porsche 956 -superauton ratissa? Mies jolla oli seuiraavana vuonna 1985 sama alitehoinen auto kuin viime vuonna, mutta onnistui silti saavuttamaan 4 pistettä sadekelitaidoillaan? Joka 1985 menehtyi Porsche 956:n rattiin Spassa lähdettyään ohittamaan urheiluautojen mestaria - Jacky Ickxiä Eau Rougen ulkokautta? Hänellä oli myös taskussaan sopimus Ferrarille kaudeksi 1986?
Tämän miehen nimi oli Stefan Bellof - mutta olisipa hänellä ollut vielä muutama vuosi aikaa todistaa taitonsa paremman auton ratissa.
No jaa, ei jäädä syyttelemään ketään.Vettel on helvetin hieno mies. Oisin voinut tehdä siitä vaikka elokuvan, mutta toinen saksalainen meni sitten pilaaman kaiken.
Renaultit kyllä, alitehoiset todennäköisesti ei.Vettel on kyllä pirun kova kuski. Onkos Redbullilla vielä ne samat Renaultin alitehoiset moottorit seuraavalla kaudella?