Sebastien Bourdais - liian hyvä ykkösiin?

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Revolt sanoi:
MTV3 F1 12.11.2007


Siis kelatkaa nyt: 42,5% kisoista voittoja!!! Aika huikeaa aivan millä tahansa mittapuulla.
Mikäli tekee saman Toro Rossolla ykkösissä, voimme kumartaa uutta messiasta.
 

Ma

Arrogant Opportunist
Liittynyt
7.5.1999
Viestit
3606
Sijainti
UP, Michigan
Sue_me sanoi:
Mikäli tekee saman Toro Rossolla ykkösissä, voimme kumartaa uutta messiasta.
yhdyn tähän kommenttiin.

Tosin jos vain pystyy taistelemaan säännöllisestikin tämänvuoden tasoisella Toro Rossolla pistesijoista, niin kovaksi kuskiksi myönnän.
 

Ade

Kirjanpitäjä
Liittynyt
4.3.2007
Viestit
148
Sijainti
Lappeenranta
Sue_me sanoi:
Mikäli tekee saman Toro Rossolla ykkösissä, voimme kumartaa uutta messiasta.
Jos tuo toteutuu niin todennäköisesti moni alkaa sanomaan, että kaveri tuli vain oikeaan aikaan talliin. Niinhän se aina menee :ahem:
 

reason

Well-known member
Liittynyt
20.4.2006
Viestit
541
Revolt sanoi:
MTV3 F1 12.11.2007


Siis kelatkaa nyt: 42,5% kisoista voittoja!!! Aika huikeaa aivan millä tahansa mittapuulla.
Miten voi voittaa 42 ja puoli kisaa?? Keskeytettiinkö joku kilpailu? :dunno:
 

Revolt

Lead Singer
Liittynyt
19.1.2007
Viestit
3395
reason sanoi:
Miten voi voittaa 42 ja puoli kisaa?? Keskeytettiinkö joku kilpailu? :dunno:
Sulla ei taida äidinkieli ja luetun ymmärtäminen olla ihan niitä vahvimpia osaamisalueita :D :thumbup: (Älä muuten vastaa enää tähän ja tee itsestäsi vielä naurettavampaa...)
 

F1-fani82

Well-known member
Liittynyt
26.11.2007
Viestit
8746
Sijainti
Vantaa
reason sanoi:
Miten voi voittaa 42 ja puoli kisaa?? Keskeytettiinkö joku kilpailu? :dunno:
Esimerkiksi 42 voittoa 99 kilpailusta tekee voittoprosentiksi 42,4%. Eihän tuo voittoprosentti tarkoita, onko kisat puolikkaita.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Jäänyt pojalla prosentit lukematta koulussa...
 

reason

Well-known member
Liittynyt
20.4.2006
Viestit
541
Revolt sanoi:
Sulla ei taida äidinkieli ja luetun ymmärtäminen olla ihan niitä vahvimpia osaamisalueita :D :thumbup: (Älä muuten vastaa enää tähän ja tee itsestäsi vielä naurettavampaa...)
Gotcha! :)
 

Polle

Well-known member
Liittynyt
4.3.2008
Viestit
125
Hep, ajattelin esittäytyä uutena foorumistina ja postata samalla mielipiteeni/veikkaukseni Bourdaisin esityksistä. Olen seurannut formuloita tiiviisti vuodesta 1997, sitä ennen satunnaisia kisoja. Räikkösen uraa olen seurannut vuodesta 2000, seitsemän vuoden karvaan kalkinjuonnin jälkeen nyt tuntuu kieltämättä hyvältä, mutta nälkäiseltä.

Ok, nyt aiheeseen. Veikkaan että Bourdais jää hieman Vettelin kyydistä, mutta väläyttää katuradoilla. Katselin viime kaudella sivusilmällä ChampCar sarjaa ja radat oli järjestään ahtaita katuratoja, ainakin niissä kisoissa joita satuin seuraamaan. Singaporeen mennessä homma on jo sen verran hanskassa, että kauden paras sijoitus tulee siellä (palkintopalli :eek!: ).

Hyvää kauden odotusta vaan kaikille.
 

talakem

Iltalehden toimitus
Liittynyt
4.3.2002
Viestit
3610
Bourdais Melbournen jälkeen...

Ohittaminen on mahdotonta kertoi Toro-Rosso kuski Capsis Internationalille. Seb kertoi ettei ohittanut koko kisassa ketään. Starttasin käytännössä viimeisenä ja pystyin vain odottamaan. Olo oli kuin kestävyyskisassa....

"Overtaking is impossible," said Toro Rosso-pilot over 'Capsis International'. "I was the whole race round to overtake anyone. Than I am practically last start, but could only wait. It came to me like a long-distance race."
................................................................................

"Überholen ist unmöglich", erklärte der Toro-Rosso-Pilot gegenüber 'Capsis International'. "Ich konnte das ganze Rennen hindurch niemanden überholen. Ich bin praktisch als Letzter gestartet, konnte aber nur abwarten. Es kam mir vor wie ein Langstreckenrennen."

http://www.motorsport-total.com/f1/splitter/2008/03/Bourdais_Ueberholen_ist_unmoeglich_08032012.html
 

Dev

Well-known member
Liittynyt
28.2.2007
Viestit
4020
Kyllä tolle ohitus asialle olisi oikeasti tehtävä jotain, kohta mennään jo siihen että sateellakaan ei pääse ohi. :D
 
Liittynyt
19.3.2008
Viestit
10
Device sanoi:
Kyllä tolle ohitus asialle olisi oikeasti tehtävä jotain, kohta mennään jo siihen että sateellakaan ei pääse ohi. :D
Ei noi purdöön puheet nyt aivan tuulesta temmattuja kuitenkaan ole. Onneksi ollaan tällä kaudella kuitenkin menty parempaan suuntaan kun poistettiin elektroniset ajoavut.
 

Lisko

Well-known member
Liittynyt
10.5.2006
Viestit
666
Sijainti
Liskola
McVarikkonappi sanoi:
Ei noi purdöön puheet nyt aivan tuulesta temmattuja kuitenkaan ole. Onneksi ollaan tällä kaudella kuitenkin menty parempaan suuntaan kun poistettiin elektroniset ajoavut.
Sekin on omalla tavallaan huonontanut asiaa kun ei voi enää jarruttaa niin myöhään kuin moottorijarrutuksen + luistoneston kanssa..

Onhan se silti mennyt parempaan suuntaan mutta noita muutoksia pitäisi tehdä aerodynamiikkapuolelle, että nähtäisiin enemmän ohituksia (No shit Sherlock!)
 

Leo

User
Liittynyt
14.1.2008
Viestit
530
Sijainti
Location
Bourdais on oikessa. Hänellä ei ollut juuri mahdollisuuksia ohituksiin, koska radalla ei ollut yhtään hyvää ohitus paikkaa, hänen autonsa ei ollut missään vaiheessa tarpeeksi nopea suhteessa muihin(= taktiikka), edessä ajava ei tee virheitä ja rajoitinkin tulee heti päälle kun ollaan pyrkimässä rinnalle.

Massalla kävi kylmät tuon rajoittimen kanssa Melbournessa. Kuunnelkaa moottorin ääntä...
 

Silk Cut Jaguar

Well-known member
Liittynyt
18.6.2007
Viestit
3532
Device sanoi:
Kyllä tolle ohitus asialle olisi oikeasti tehtävä jotain, kohta mennään jo siihen että sateellakaan ei pääse ohi. :D
No ensi vuodeksihan on luvattu "radikaaleja" muutoksia. Toinen juttu mitä ne sitten on. Jostain syystä en usko niiden olevan kovin radikaaleja... kun mitään ei vissiin ole vielä lukossa (ei sikäli etteikö tiimit tästä asiasta enemmän joka tapauksessa olisi perillä kuin me) ja kun autot menisi täysin uusiksi, joten aika kiirettä pitäisi.
 
Liittynyt
19.3.2008
Viestit
10
Lisko sanoi:
Sekin on omalla tavallaan huonontanut asiaa kun ei voi enää jarruttaa niin myöhään kuin moottorijarrutuksen + luistoneston kanssa..

Onhan se silti mennyt parempaan suuntaan mutta noita muutoksia pitäisi tehdä aerodynamiikkapuolelle, että nähtäisiin enemmän ohituksia (No shit Sherlock!)
En tiedä mitä muut ovat mieltä, mutta minusta pitäis siirtyä tietyllä tavalla yks tyyppi runkoihin. Vain siivet olisivat vapaasti suunniteltavissa. Kaikki tyhjät lipareet rungoista vittuun... Tää on mun mielipide...
 
Ylös