Onhan nää tosi hyviä videoita. Oli vähän ajatuksissa Henning tokalle kiekalle, mut ei tuolta kyl mitään näe koska melko varmasti se turva-alue on vedetty noita koivuja pitkin.No niin nyt ollaan sitten pyhillä rallimailla
Onhan nää tosi hyviä videoita. Oli vähän ajatuksissa Henning tokalle kiekalle, mut ei tuolta kyl mitään näe koska melko varmasti se turva-alue on vedetty noita koivuja pitkin.No niin nyt ollaan sitten pyhillä rallimailla
Tosin ei olis iso vaiva vetää raivaussahalla vesakot pois...siis uskoisin että jos toi on virallinen katselualue niin se raivataan.Onhan nää tosi hyviä videoita. Oli vähän ajatuksissa Henning tokalle kiekalle, mut ei tuolta kyl mitään näe koska melko varmasti se turva-alue on vedetty noita koivuja pitkin.
Voihan se olla toki niinkin, mut kun ei aina tiiä, niin pitää tutkia myös muut vaihtoehdot.Tosin ei olis iso vaiva vetää raivaussahalla vesakot pois...siis uskoisin että jos toi on virallinen katselualue niin se raivataan.
Ei kai tästä ollut kyse? Kyse on näyttävyydestä ja haastavuudesta. Ja siitä, että Myhinpäästä puhutaan hyppypätkänä, mutta oikeasti siellä ei montaa oikeasti isoa hyppyä ole, eikä pienempiäkään ihan jatkuvasti.Niin, ei kai sillä ilmassa ololla sekunteja voiteta. Autolla ajaminen ja kilpaileminen on muutakin kuin lentämistä, sanoisin.
Varmasti näin, mutta on siellä hienoja katselupaikkojakin runsaasti! Eikä ne suorat tiet varmasti haastaviakaan ole. Myhinpäässä varmasti pitää myös muistaa tietä ja miettiä ajolinjoja paria mutkaa pidemmälle.Myhinpään maine perustuu kuljettajakokemuksiin, eli se on haasteelinen ajaa enemmän kuin hienojen katselupaikkojen kavalkadi...
Yhden kerran olen tuon kyydissä talvirallissa ollut ja vesi kielellä odotan vetomiehiä. Parin pohjois-karjalan legendan ( Oskola ja Kontiovaara) ohella parasta mitä olen ralliauton kyydissä päässyt maistelemaan. Siis juuri noiden pirun vauhdikkaiden jopa sokeiden ylitysten takia tykkään.Myhinpään maine perustuu kuljettajakokemuksiin, eli se on haasteelinen ajaa enemmän kuin hienojen katselupaikkojen kavalkadi...
Neuville saa jännetupin tulehduksen kun vetelee käsijarrulla mutkiin.Tosiaan. Haasteellinen pätkä kuten on sanottu. Vauhti kova ja vaikea valita optimi linja.
En olisi huolissani Myhinpäästä, mutta miten Lankamaa? Tai sitten Laukaan uusi alku, Halttulan alku ja loppu, joilla ei ole kesärallia juurikaan viime vuosina ajettu?Mitens Myhinpään tien kestävyys? 70 autoa, Vetomiehet ja sitten toinen kiekka? Muistelen että viimeksi meni ainakin omilla hoodeilla kevyelle spoorille?
Juuri nyt lähetys käynnissä, tervetuloa seuraamaan!
En mä saa kyl kun kolme WRC letkaa tuosta? Lankamaa 1, Laukaa 2, Harju 2. Itse maksimoisin ja menisin tuossa vielä hakemaan sen neljännen WRC:n, eli Laukaa 2 jälkeen Myhinpäähän. Hyvin ehtii. Vetomiehet ja Harju... Eih...Eilisen jatkoina vielä suunnittelin sellaisen "maksimimäärä autoja, minimi odottelua"päivän perjantaille:
9:03 Lankamaa 1
11:08 Lankamaa Vetomies
13:00 siirtyminen Laukaahan
14:35 Laukaa 2
16:35 siirtyminen Harjulle
18:00 Harju Vetomies
20:05 Harju 2
Näkee siis WRC-letkan neljästi ja vetomiehet kahdesti. Saman voi toteuttaa myös niin että on aamusta saakka Laukaassa, mutta olemalla ensin Lankamaalla vähentää odotteluaikaa keskipäivällä.