Tomboe
Well-known member
Ei oo peruttu mut seuraavat tilannetta ja miettivät vaihtoehtosia ratkaisuja jos joutuu perumaanMitä ne sanoi niistä, kun en päässyt vielä kuuntelemaan?
Ei oo peruttu mut seuraavat tilannetta ja miettivät vaihtoehtosia ratkaisuja jos joutuu perumaanMitä ne sanoi niistä, kun en päässyt vielä kuuntelemaan?
Muutama vuosi sitten P3 oli täynnä P2 menevälle tielle asti ja kaikki loput ohjattiin sinne P2. Siellä on kyllä iso hiekkakuoppa odottamassa eli tarvitse pelätä pellolle jumiin jäämistä vaikka sataisikin.Toi Päijälän P2 täyttyy ilmeisesti joka vuosi? Heittäiskö joku villin tai kokemukseen perustuvan veikkauksen kuinka paljon ennen ekaa autoa siellä olisi oltava että auton sinne saisi?
Toinen kysymys tuosta P3-tienvarsiparkista, jos P2 onkin jo täynnä niin toi voisi olla varasuunnitelma, pystyiskö siitä järkevästi kävelemään hakkuuoikeeseen? Vai onko siitä sitten ainoa järkevä vaihtoehto mennä hyppyyn?
Näytä liitetiedosto 3824
Lähtee vaan tuntia aikaisemmin liikkeelle. Näin minä viime vuonna ratkaisin juuri saman ongelman.On kyllä. Viime vuonna (no yllätys yllätys) porukkaa oli todella paljon ja vaikka järjestelyiltään pätkä onkin takuulla yksi parhaista, niin minkäs teet jos parkit on täynnä. Revi siinä sitten huumoria kun parkkiin on 700 metriä matkaa, jono on liikkunut vartissa n. 30 metriä, lapset valittaa takapenkillä ja ensimmäinen auto lähtee pätkälle 20 minuutin päästä.
Istun 1,5 tuntia enemmän pakalla mielummin, kun jonossa nykyään.Lähtee vaan tuntia aikaisemmin liikkeelle. Näin minä viime vuonna ratkaisin juuri saman ongelman.
P3 on lähempänä hakkuoikeaa kuin mitä P2 joten sikäli sinne kannattaisi mennä joka tapauksessa, ongelma on vaan se että kyseinen tienvarsi parkki on täyttynyt jo aikaisempana iltana joten viime tipassa sinne ei kerkeä.Toi Päijälän P2 täyttyy ilmeisesti joka vuosi? Heittäiskö joku villin tai kokemukseen perustuvan veikkauksen kuinka paljon ennen ekaa autoa siellä olisi oltava että auton sinne saisi?
Toinen kysymys tuosta P3-tienvarsiparkista, jos P2 onkin jo täynnä niin toi voisi olla varasuunnitelma, pystyiskö siitä järkevästi kävelemään hakkuuoikeeseen? Vai onko siitä sitten ainoa järkevä vaihtoehto mennä hyppyyn?
Näytä liitetiedosto 3824
Kiitos vastauksista.P3 on lähempänä hakkuoikeaa kuin mitä P2 joten sikäli sinne kannattaisi mennä joka tapauksessa, ongelma on vaan se että kyseinen tienvarsi parkki on täyttynyt jo aikaisempana iltana joten viime tipassa sinne ei kerkeä.
Itse olen parkkeerannut P2 monena vuonna auton ja aina on mahtunut, mutta tuo purkkeihin menevä tie ruuhkautuu koska viime vuosina liput on myyty jo parkkiin johtavalla tiellä, aikaisemmin liput myytiin vasta siimalla.
En tiedä onko näillä alueilla eroa ryysisten suhteen ja periaatteessa siirtymätie Halttulaan on sama riippumatta alueesta. Itse menisin A-alueelle. Jos peltoparkit haluaa välttää kokonaan, niin Laukaassa on tienvarsiparkia pätkän maalipäässä ja Halttulassa lähtöpäässä.Noh, itse aiheeseen. Laukaan alku puolisko kiinnostelisi, se on yksi harvoja paikkoja missä tuolla pätkällä en ole ollut. Kumpaa suosittelisitte, a vai b -aluetta? Mietin alkuun a-aluetta, josta pääsisi helpolla vaihtamaan Halttulaan, mutta voi olla aika ryysikset ja tiukka väli vaihdella pätkiä kun Halttulassakin peltoparkit ?
Voin kyllä suositella sitä Päijälän mäntyharjua. Keskellä sitä mäntyharjua ollut grillit tarjoiluineen ja jokaisen mäen päältä hienot näkymät. Hieno paikka olla vaikka koko päivä ja vaihtaa paikkaa ajokertojen välissä.Kiitos vastauksista.
Siis idea on mennä sinne mäntymetsään, johon pääsee siitä P2:sta. Jostain sain päähäni että olisi mainittu että se P2 menee täyteen, ja siitä syystä kyselin vaihtoehto B:ksi sitä hakkuuoikeaa.
Eli kaks tuntia ennen ekaa P2:een ja silloin luulis saavan vielä ok paikan mäntymetsästä ja siinä katsoo kaikki ja sen jälkeen Västilän toiselle kierrokselle. Siinä on lauantain suunnitelma, eikä tarvitse murehtia peltoparkin kuntoa.
MoroKiitos vastauksista.
Siis idea on mennä sinne mäntymetsään, johon pääsee siitä P2:sta. Jostain sain päähäni että olisi mainittu että se P2 menee täyteen, ja siitä syystä kyselin vaihtoehto B:ksi sitä hakkuuoikeaa.
Eli kaks tuntia ennen ekaa P2:een ja silloin luulis saavan vielä ok paikan mäntymetsästä ja siinä katsoo kaikki ja sen jälkeen Västilän toiselle kierrokselle. Siinä on lauantain suunnitelma, eikä tarvitse murehtia peltoparkin kuntoa.