Fordilla kaikki paukut pistetään Tänäkiin, joten tasoa on vaikea mitata. Miten nopean auton Loubet saa? Eiköhän hän ole Katsutan kanssa kaksi huonointa.Loubet kuitenkin huonoin?
Useamman risteyksen viikonloppuna seuranneena pisti merkille että Sunisen auto luisteli ihan eri kulmissa muihin verrattuna. Sitä en osaa sanoa onko syy kuskissa vai autossa.A sian tuntijoiden mukaan Sunisella ei riittävää rutiinia R1 vaatimasta ajotyylistä ja tehtävänä tuoda riskittömästi tallipisteet himaan. Samaan aikaan Toyotan paketti on ainakin yhden napsun parempi kuin Huihai.
Joo. Esupilla on hieman samaa vikaa kuin Jarru-Matilla. Keskittyminen olennaiseen tahtoo herpaantua. Jarru-Matilla se johti sitten epätoivoiseen auton säätämiseen ilman sen suurempaa järkeä touhussa ja Esuppi taas kantaa muuten vaan koko maailman tuskaa harteillaan. Otto-pojalla ja Sebastieneilla focus pysyy tiukasti olennaisessa - eli voittamisessa ja jos vehkeet porsii, niin varmaan huollossa saa jokainen mekaanikko ja tallipäällikkö kuulla "palautetta" samaan tapaan kuin Mr. Maximum Attackilta aikoinaan.Lapin runkin jälkeiset haastattelut "kaiken pyörimisestä mielessä" eivät välttämättä lupaa hyvää loppukaudelle. Takana kun on ruumiinvalvojaiset Irlannissa.
En tiiä. Jotenkin tosi pettymys koko viikonloppu.
Eiköhän Pajari vain ruvennut varmistelemaan luokkavoittoa. Hölmöähän se olisi ajaa kilpaa kuskia vastaan joka ei kilpaile samassa sarjassa.- Pajarilta löyty hyvää kulmahammasta, mutta ei ihan riittänyt Oliveria vastaan. Mutta tulevaisuus on kirkas!
Pitkälti samaa mieltä hyvä juttua!Joo. Esupilla on hieman samaa vikaa kuin Jarru-Matilla. Keskittyminen olennaiseen tahtoo herpaantua. Jarru-Matilla se johti sitten epätoivoiseen auton säätämiseen ilman sen suurempaa järkeä touhussa ja Esuppi taas kantaa muuten vaan koko maailman tuskaa harteillaan. Otto-pojalla ja Sebastieneilla focus pysyy tiukasti olennaisessa - eli voittamisessa ja jos vehkeet porsii, niin varmaan huollossa saa jokainen mekaanikko ja tallipäällikkö kuulla "palautetta" samaan tapaan kuin Mr. Maximum Attackilta aikoinaan.
Kyllähän kokonaisuutena viikonloppu meni pahasti reisille. WRC2:ssa Huttusella oli mainiot saumat pelastaa uransa jatko mutta tän tuloksen jälkeen on entistä vaikeampi kasata sitä budjettia enää WRC-tasolle. Tää kausi ajellaan kai joka tapauksessa loppuun SM-sarjassa mut sen jälkeen odottanee muut harrastukset. Pajarin osakkeet on aika hyvin nousussa. Joonan vauhti oli paha pettymys. Oli vielä pari vuotta sitten vähintäinkin Pajarin tasoinen prospecti mutta nyt on kyllä kehityskäyrä ainakin tasoittunut jossei jopa kääntynyt alaspäin. Pajari ja Lindholm on suomalaisittain WRC2:n suurimmat prospectit tällä erää.
Pakko napata sen verran, että hauskasti et Kallea maininnut tässä. Ettei syy vain ollut se, että ei sitten millään pysty Kallea kehumaan Lapista ja Jari-Matista sinänsä kyllä samansuuntaisia ajatuksia.Joo. Esupilla on hieman samaa vikaa kuin Jarru-Matilla. Keskittyminen olennaiseen tahtoo herpaantua. Jarru-Matilla se johti sitten epätoivoiseen auton säätämiseen ilman sen suurempaa järkeä touhussa ja Esuppi taas kantaa muuten vaan koko maailman tuskaa harteillaan. Otto-pojalla ja Sebastieneilla focus pysyy tiukasti olennaisessa - eli voittamisessa ja jos vehkeet porsii, niin varmaan huollossa saa jokainen mekaanikko ja tallipäällikkö kuulla "palautetta" samaan tapaan kuin Mr. Maximum Attackilta aikoinaan.
Jos ei puhuta MM-ralleista, Masao Kamioka oli toinen vuoden 1996 RAC-rallissa, joka kuului vain 2-litraisten MM-sarjan. Kisan lähtöluettelo ei ollut huima, mutta Kamioka ajoi muitakin hyviä tuloksia, mm. 6. Portugalissa 1997. Katosi vain nopeasti kuvioista.Katsutasta taisi tulla historian ensimmäinen aasialainen kuljettaja, joka on yltänyt podiumille Euroopassa ajetussa kilpailussa.
Taisi olla ihan solidi suoritus Fourmaux'lta.Adrian Fourmaux, oliko tämä nyt ihan ehjä kilpailu?
Negatiiviset:
Hyundain vauhti ei vieläkään riitä
Fordin tekniikka