AnttiL
Reittinörtti
Toki Laajavuoressa on hyviäkin mutkia, mutta kansainvälinen tv-yleisö näkee tämän mikkihiiriosuudenTämän nähtyäni hivenen väsynyt Sahloinen-Moksikin alkaa kuulostamaan ihan houkuttelevalta vaihtoehdolta.
Toki Laajavuoressa on hyviäkin mutkia, mutta kansainvälinen tv-yleisö näkee tämän mikkihiiriosuudenTämän nähtyäni hivenen väsynyt Sahloinen-Moksikin alkaa kuulostamaan ihan houkuttelevalta vaihtoehdolta.
Saa vesisumulla pölyt pois ilmasta. Näyttivät käyttävän yhellä isolla purkutyömaalla nitä.Miks lumitykit on suunnattu pätkälle? Ei puutu enää kuin joulupukki.
Okei, ihan mahdollinen skenaario, sadetamineita etsiessä ei käynyt mielessäkään Salaa toivoin elokapinan viilennystä, mutta nyt taitavat jäädä kotiin koska kelivaraus.Saa vesisumulla pölyt pois ilmasta. Näyttivät käyttävän yhellä isolla purkutyömaalla nitä.
Mun mielestä näytti paljon huonommalta vielä eilen. Nyt näyttää että perjantai-iltapäivällä kastuu hyvin todnäk mutta muutenhan näyttäisi kuurosateilta. Toivottavasti ei nyt sataisi mitään monsuunia. Häviää autoista vauhtikin jos liejussa mennään :/Sääennuste muuttunut vielä kurjemmaksi. Eli plan b ja tienvarsiparkkisuunnitelma käyttöön.
Okei, itse eilen aamulla katsoin ja esim sunnuntaina piti olla täysin kuivaa. No mutta joo Neuville ja Tänäk varmaan ihan tyytyväisiä keliin että auraaminen helpottuu.Mun mielestä näytti paljon huonommalta vielä eilen. Nyt näyttää että perjantai-iltapäivällä kastuu hyvin todnäk mutta muutenhan näyttäisi kuurosateilta. Toivottavasti ei nyt sataisi mitään monsuunia. Häviää autoista vauhtikin jos liejussa mennään :/
Otan osaa! Eli tutun kuuloinen suunnitelma, ans kattoo miten sitä sateessa viitsii. Sunnuntain kohtalo vielä ihan auki.Jahas. Juoksemiseksi se taitaa taas mennä omalta osalta! Yrkkänä Laukaa 1, Ruuhimäki 1, Laukaa 2, Myhinpää 2.
Lauantaina Ouni 1 Västilä 2 ja hullunravia Ouni 2
Hieno katselupaikka ja Hassintieltä pääsee kohtuu helposti paikkaan.https://x.com/samipajari/status/1818592708547534970/photo/4
Ounin pikkutien triplahypyissä on nyt vähän avarampi näkymä katsojille.