AnttiL
Reittinörtti
Äh, mä olin ajatuksissani jo isolla tiellä. Joo Mäkelänkyläntien lopussa on vasen ennen risteystähttps://maps.app.goo.gl/pZBvQPmQGsSbX9yW7
Tätä tarkoitin Mäkelänkylätiellä. Tuo on joskus toiminut. Mutta juu pusikkoa on...
Äh, mä olin ajatuksissani jo isolla tiellä. Joo Mäkelänkyläntien lopussa on vasen ennen risteystähttps://maps.app.goo.gl/pZBvQPmQGsSbX9yW7
Tätä tarkoitin Mäkelänkylätiellä. Tuo on joskus toiminut. Mutta juu pusikkoa on...
Kochmarin vanha paikka (tosin silloin metsä oli ihan hakkuilla eikä paikkaa siksi hahmottanut kunnollaViimeinen vasen ennen risteystä on ihan ok. Kauhean pitää näkemää siellä tuskin on koska aika puskaa mutta joskus menneinä vuosina toiminut paikka. Voi toki olla paljon väkeä siinä, mutta jos aikaisin liikkeellä niin voi päästä hyvälle paikalle...
Onko tämä siis tuossa katselualue b:n kohdalla?Tuola mäntykankaalla saa helposti perheellinenkin meneen koko päivän, kun ekan ja tokan vedon välissä vaihtaa vaan paikkaa niin ei käy tylsäks perheen pienimmilläkään.
Hieman B:n jälkeen, suunnilleen puolivälissä ennen C:tä. Mutta paikkaan pääsee hyvin Sappeentietä pitkinOnko tämä siis tuossa katselualue b:n kohdalla?
Kyllä mä vie sen kirjotan, että hyönteismyrkky voi olla aurinkoisella kelillä hyvä olla mukana. Vklopun hyacenter-rallin jäljiltä ainakin 10 parman puremaa ja oli pitkähihainen paita.Jos katottais niitä perjantain ennusteita vasta torstai-iltana. Ja silti sekä sadetakki että aurinkorasva mukaan vähintään autoon.
Onhan se kiva sadekuuron jälkeen laittaa kuiva tilalleRiittääkö
1) 10
X) 20
2) 30
t-paitaa tähän ralliin?
Tulee sisäisiä sadekuuroja näillä keleillä. Sellaiset 2018 vibat nyt.Onhan se kiva sadekuuron jälkeen laittaa kuiva tilalle![]()
Kanada...Riittääkö
1) 10
X) 20
2) 30
t-paitaa tähän ralliin?
Niitäkin, mutta ihan tavallistakin sadetta voi tullaTulee sisäisiä sadekuuroja näillä keleillä. Sellaiset 2018 vibat nyt.
Jos helteet jatkuvat, niin ei ole ainoastaan surkeeta, vaan ihan oikeasti vaarallista.Toi on kyllä aika surkeeta näissä lämpötiloissa, että Harjulle saa tuoda vain 0,5 litraa omaa juotavaa ja ainoa vesipiste on Family Parkissa. Aiemmin siis vettä sai Harjun stadionilta.
Jep, toki voi olla hiukan myöhäistä ellei sitten saa jo nettilehteen että ehtii tänään vielä revitellä aiheella.Ei muuta kuin juttuvinkkiä paikallislehteen
Toinen samaa aihealuetta sivuava kysymys, monetko aluskalsarit saa heittää tämän reissun jälkeen nivushiestä pahasti syöpyneenä jätehuoltolaitoksen käsiteltäväksi?Riittääkö
1) 10
X) 20
2) 30
t-paitaa tähän ralliin?