Ei ole toimivin kombinaatio tuohon settiin vaan esimerkiksi Päijälä 1, Päijälä vetomies ja Västilä 2. Tällä tavalla tulee vähemmän odottelua kuin olla samalla pätkällä koko päivä. Toki silloin joutuu myös maksamaan toisen lipun. Toki voi myös katsoa Parkkolassa MM-letkan, mennä Leustuun ja katsoa MM-letkan ja vetomiehet, mutta Tampereelta tulevalle Västilä ja Päijälä on järkevämmät. Parkkolaankin saa herätä ennen kukkoa jos haluaa ehtiä paikalle.Parkkola-Leustu varmaan aikataulujen valossa toimivin kombinaatio, itse erikoiskokeiden katsomopaikoista voi joku muu antaa parempia vinkkejä.
Eka tulee hitaampia autojaMiksi ewrc näyttää että harjun ensimmäinen auto lähtisi jo 19.05 vaikka lähetys alkaa mtveellä ja rally teeveessä vasta klo 8
Harjulle kuulemma saa viedä isommankin vesipullon mutta tyhjänä(?)
Amatöörin mututuntumalla jos ja kun Hankookin rengas on rungoltaan jäykempi ja seos kovempaa kuin Pirellillä niin noiden vuoksi ensimmäset autot kärsivät enemmän kuin aiemmin. Toki huomennahan sen vasta näkee paremmin mikä on totuus.Mielenkiintoiset tulokset shakella. Pajari nopein, Katsuta toinen, Fourmaux kolmas, McErlean viides, tie putsaantuu. Onko efekti nyt kovempi kuin aiemmin kuivassa Jyskälässä?
https://www.ksml.fi/paikalliset/8727155Harjulle kuulemma saa viedä isommankin vesipullon mutta tyhjänä(?)
Katsojaoppaassahan tuo on lukenutRallikansan keskuudessa on liikkunut tieto, että Harjulle saisi ottaa vain puolen litran vesipullon, mutta tämä ei pidä paikkaansa.
Tolla ei pääsis edes tampere jklää edes takas.Tampereen seudulta olen liikkeellä. Nykyään 300 km toimintasäteen sähköautolla, ja sekin pitänee ottaa huomioon.
Pääosin ulkomaisia, mutta myös kotimaisia. Enkä TÄLLÄ kertaa haluasi mitään osapuolta tuomita liian jyrkästi tai ainakaan vain yhtä osapuolta. Kaikilla oli parannettavaa, siiman olisi voinut laittaa alkujaan paremmin, tämä todettiin heti kun itse siimojen taakse mentiin, järkkäreillä olisi ollut yli tunti aikaa toimia ja yleisö olisi voinut toimia fiksummin. Osaa yleisöstä jopa ymmärrän kun paikassa oli jo aika paljon väkeä, safetyt ja järkkärit näkivät tilanteen niin voi tulla mielikuva että paikka oli ok.Yllätys, että taas on järjestäjän puuhastelua siimojen kanssa. Onko ne suomalaisia jotka ei suostu siirtyyn vai ulkomaalaisia?
Kartan mukaan Sarrazin stopissa shakella...