Secto Rally Finland 2025

Keijo

Well-known member
Jaa se Ouni onkin tynkäversiona huomenna, olipa pettymys, tätäkään ei voitu tehdä kunnolla.

Ja Ferm on erittäin hyvä, joten valittajat pää kiinni.
Pidä sinä neiti vaan ite pää kiinni. Mä arvostelen jos on aihetta ja nyt todellakin on, joten mua ei saa tässä asiassa hiljaiseksi urpo.

Keijo

Well-known member
Samaa mieltä ja Jannin mielestä oli varmaan "niin siistiä ja näyttäis hyvältä somessa jos mun kaveri Sointu pääsis jossain vaiheessa testierikoiskoetta OIKEEN RALLIAUTON kyytiin!"

Oli aika selvää siinä vaiheessa kun tämä blondi tuli rallikuvioihin mukaan, että kauaa ei minkään Lauri Joonan kyydissä istuskella, vaan nopeasti piti päästä ykköstiimin sisälle, että pääsee leveilemään. Siinä jäi Reetat ja Ennit jalkoihin, jotka ovat vuosikausia opetelleet nöyrästi lajin saloja askel ja luokka kerrallaan. Ihmeen kauan se Jollekin herrasmiehenä jaksoi tätä oman edun tavoittelevaa blondia sietää.

Latvalakin alkaa olla jo keltaisen lehdistön kamaa vaikka ajaakin nyt hyvin. Itse kisasta sen verran että kohta olisi edessä Leustu kakkoselle lähtö, aamulla ei Parkkolan Punasuontien risteyksessä ollut muuta tapahtumaa kuin Hautamäen spinnaus. Jospa Leustussa sattuisi enemmän (ei fyysisesti.)

Viimeksi muokattu:

Keijo

Well-known member
Saako jurnuttaa?
Saa tietenkin

Mua ottaa päähän nuo ip-lehdet. Miksi JML:n kartturi olisi ainoa, joka ansaitsi tulla mainituksi ihan otsikkoja myöten!

Niinpä, tämä leidi on tottunut elämään pintajulkisuudessa koska ura rakennettu sen varaan ja meidän sheissemedia ihan lääpällään tietty kun saa juttuja tekemättä mitään.
Eipä pahemmin maikkarin lähetyksissä enää mainita Reetta Hämäläistä ja Enni Mälköstä (tosin Enni nyt ei mukana), jotka tuoneet mainetta naiskarttureiden puolelta jo kauan aikaa, ennen tätä rahan ja julkisuuden perässä juoksevaa.

Valitusosio päättyy.

Keijo

Well-known member
Jes, vihdoinkin ne vaihtoi toopekaksikon pois studiosta😊Toivottavasti jatketaan selostusta tällä asiantuntevalla kaksikolla rallin loppuun asti. Ketomaa näyttääkin heti alusta alkaen todella tarkkaa analysointia eikä mistään jargonista ja kikattelusta ole tietoakaan, iso peukku täältä Jarille👍

Viimeksi muokattu:

LeeFIN

Well-known member
Ouni on liian nopia tie ralliin.
Onkos muuten huomisessa ouninpohja versiossa virtuaalishikaaneja niin kuin viime vuonna tuolla osuudella? Ja jos on, niin onko ne edelleen toteutettu sillä samalla gps signaalipohjaisella ratkaisulla kuten wrc:ssä viime vuonna oli, eikä tutkaamalla?

GT40

Well-known member
Käsittämätöntä kun tämä tuulilasin huurtuminen on toistuva ongelma. Kannattavaa varmaan sijoittaa millejä ja markan vehkeet ei toimi.

spotter90

Half Blind, Full Throttle
Sijainti
Helsinki
Samaa mieltä ja Jannin mielestä oli varmaan "niin siistiä ja näyttäis hyvältä somessa jos mun kaveri Sointu pääsis jossain vaiheessa testierikoiskoetta OIKEEN RALLIAUTON kyytiin!"

Latvalakin alkaa olla jo keltaisen lehdistön kamaa vaikka ajaakin nyt hyvin.
Jannin takia saa paljon huomiota, sillä kartturi on tosi-tv tähti, fitnessmalli, mediapersoona. Erosi äskettäin Harry Harkimon pojasta, niin pian varmaan supistaan parisuhteesta JML:n kanssa.

Yargon

Member
Jannin takia saa paljon huomiota, sillä kartturi on tosi-tv tähti, fitnessmalli, mediapersoona. Erosi äskettäin Harry Harkimon pojasta, niin pian varmaan supistaan parisuhteesta JML:n kanssa.
Jari-Matilla riittää nimeä omastakin takaa ja toisekseen painelee muuan sekuntin päässä luokkakärjestä. Eiköhän puhetta riittäisi ilman Janniakin ainakin paskalehtien ulkopuolella.