Secto Rally Finland 2025

Dzekoo

Well-known member
Pitäsköhä Rovanperän ajaa tänään vähän varmistellen?Ei suuria riskejä..

york

Member
Ounisa ajettiin siiman takkaa pois ja tie oli no go area tunti ennen lähtöä. Ounisa on omat säännöt rallin suhteen.

jjx

Well-known member
https://open.spotify.com/episode/23vZL6aWbOPvPjtnc9dQis?si=JZLokz8qShWQnw3ck3Se0w&t=2637&pi=8vMIO0Q2Ri-wz

Hyvää pohdintaa ja kyseenalaistamista Kirraa podcastissa tästä Toyotan tallipäällikkö”sekoilusta”.

Itsekin tätä mietiskellyt jo pidempään, että kuinka monta tallipäällikköä tallissa tarvitaan, kun varsinainen palkkaa saava päällikkö ajelee lähes kokopäivätoimisesti ja apualaispäällikkökin ajelee näytösajoa (ainakin jyväskylässä) Ja taisi jossain muuallakin ajella. Toyotan oikea tallipäällikkö käytännössä taitaa olla Kaj Lindström, niin miksei häntä myös voisi nimetä tehtävään.

Erikoinen tilanne ja hyvä kun asiaa nostetaan keskusteluun.
Nää maskottitallipäälliköt (JML/ Kankku) on palkattu tuohon rooliin juuri sentakia, että nämä oikeat päälliköt (Kai, Fowler, japski) saa 100% työrauhan, eikä heidän tarvi olla puhelemassa median edessä vaan saavat keskittyä 100% oikean työn tekemiseen. Jml ja Kankku saa sitten patsastella median edessä samaan aikaan kun nämä oikeat ammattilaiset tekevät työtä. Nerokasta. Lopputulos puhuu puolestaan. Hauskaa tässä on se, että JML luulee itse olevansa oikea tallipäällikkö, mut kaikki muut paitsi hän itse tietää, että hän on vain maskotti

Arskarally

Well-known member
Mitäs runkipaikkoja tältä vuodelta jo löytyy?
Tamisier: Pukkitie 100
Perrard: 600m Västilän lähdöstä?

Muita?

Jeep CJ-5

Well-known member
Toivottavasti tänään säästytään rengasrikoilta. Vaikuttaa vähän siltä, että Hankookilla on menossa"Ollin oppivuodet". Samahan oli Pirellillä, kun tuli hovihankkijaksi. Pirellistä kuoriutui pinta, Hankookista näyttää tuo renkaan olka pettävän.

Keijo

Well-known member
Jes, vihdoinkin ne vaihtoi toopekaksikon pois studiosta😊Toivottavasti jatketaan selostusta tällä asiantuntevalla kaksikolla rallin loppuun asti. Ketomaa näyttääkin heti alusta alkaen todella tarkkaa analysointia eikä mistään jargonista ja kikattelusta ole tietoakaan, iso peukku täältä Jarille👍
Ei…huutaja ärje heivattiin pois, mutta itsentäänselvyysjargonistikikattelija se vaan jatkaa hamaan tappiin saakka ja se ainoa analyyttinen asiantuntija jatkaa jäätelönsyöntiä toisen kikattelijan kanssa🤬
MTV3 KATSOMON TILAUS POISTUU TÄNÄÄN, KIITOSTA VAAN TÄSTÄKIN🙈💩

Keijo

Well-known member
Nää maskottitallipäälliköt (JML/ Kankku) on palkattu tuohon rooliin juuri sentakia, että nämä oikeat päälliköt (Kai, Fowler, japski) saa 100% työrauhan, eikä heidän tarvi olla puhelemassa median edessä vaan saavat keskittyä 100% oikean työn tekemiseen. Jml ja Kankku saa sitten patsastella median edessä samaan aikaan kun nämä oikeat ammattilaiset tekevät työtä. Nerokasta. Lopputulos puhuu puolestaan. Hauskaa tässä on se, että JML luulee itse olevansa oikea tallipäällikkö, mut kaikki muut paitsi hän itse tietää, että hän on vain maskotti
No näin olen itsekin tulkinnut. J-M on kyllä ihan oikea ammattilainen, mutta enempi siellä ajamisen puolella, ei ehkä niinkään siellä kentäjohtamisen puolella. Tuo touhu näyttäytyy vaan ulkopuolelle kohtuu pahalta sekoilulta ja siltä, ettei japskit uskalla puuttua asiaan. Pistiväthän ne Tomminkin sieltä pihalle”kehityshommiin”, niin miksei J-M Latvalalle voisi tehdä samaa siirtoa?

• Like
Reaktiot: jjx

hiiri

Well-known member
Tuo irkku kun saisi kunnon auton, niin tulisi vähän enemmän kilvanajoa. Nyt taitaa mennä taidot hukkaan Fordilla. Tai no, siellä on tietty hyvä harjoitella.

jjx

Well-known member
No näin olen itsekin tulkinnut. J-M on kyllä ihan oikea ammattilainen, mutta enempi siellä ajamisen puolella, ei ehkä niinkään siellä kentäjohtamisen puolella. Tuo touhu näyttäytyy vaan ulkopuolelle kohtuu pahalta sekoilulta ja siltä, ettei japskit uskalla puuttua asiaan. Pistiväthän ne Tomminkin sieltä pihalle”kehityshommiin”, niin miksei J-M Latvalalle voisi tehdä samaa siirtoa?
JML halutaan pitää koska hän tekee just niinku japskit sanoo, hän on siis marionetti. Tommi ei japskeja kuunnellut vaan teki itse päätökset eikä paljon japskeilta neuvoja kysellyt ja se on suurin virhe mitä voit tehdä heidän kanssaan koska hierarkia on tärkein asia heillä. Johtokunta päättää kaikesta ja tämä näkyi esim Toyotan f1 floppina.

jjx

Well-known member
https://open.spotify.com/episode/23vZL6aWbOPvPjtnc9dQis?si=JZLokz8qShWQnw3ck3Se0w&t=2637&pi=8vMIO0Q2Ri-wz

Hyvää pohdintaa ja kyseenalaistamista Kirraa podcastissa tästä Toyotan tallipäällikkö”sekoilusta”.

Itsekin tätä mietiskellyt jo pidempään, että kuinka monta tallipäällikköä tallissa tarvitaan, kun varsinainen palkkaa saava päällikkö ajelee lähes kokopäivätoimisesti ja apualaispäällikkökin ajelee näytösajoa (ainakin jyväskylässä) Ja taisi jossain muuallakin ajella. Toyotan oikea tallipäällikkö käytännössä taitaa olla Kaj Lindström, niin miksei häntä myös voisi nimetä tehtävään.

Erikoinen tilanne ja hyvä kun asiaa nostetaan keskusteluun.
Aivan loistava podi. Tää oli ensimmäinen kerta kun joku julkisesti sanoi ääneen että tuo Gazoon tallipäällikön rooli on ihan pellen rooli ja mielestäni se ei ole JMLn vika, hän on ottanut tarjotun työn vastaan. Enkä sano että JML on se pelle vaan se työtehtävä on olla se pelle. Itse arvostan Latvalaa ihmisenä. Toki hän on vähän naivi kun itse luulee olevansa oikea tallipäällikkö. Itse sanoin näin jo heti alusta lähtien ja olin ainut.

Late

Well-known member
On tuo Munsterin meno säälittävää kun ralli2 autoilla tullaa samaa vauhtia.

jjx

Well-known member
Eiköhä Latvala tiedä oman roolinsa paremmin kuin ulkopuolelta huutelijat :D "luulee olevansa tallipäällikkö". Aikuinen normaalijärkinen suomalainen mies Latvala on.
Latvala on keskivertoa älykkäämpi henkilö. Kyllä tollasen pellenroolin kannattaa ottaa jos sillä saa verovelat kuittattua.