Ei, koska tarvitsee niin paljon pisteitä kuin vain mahdollista.Pitäsköhä Rovanperän ajaa tänään vähän varmistellen?Ei suuria riskejä..
Nää maskottitallipäälliköt (JML/ Kankku) on palkattu tuohon rooliin juuri sentakia, että nämä oikeat päälliköt (Kai, Fowler, japski) saa 100% työrauhan, eikä heidän tarvi olla puhelemassa median edessä vaan saavat keskittyä 100% oikean työn tekemiseen. Jml ja Kankku saa sitten patsastella median edessä samaan aikaan kun nämä oikeat ammattilaiset tekevät työtä. Nerokasta. Lopputulos puhuu puolestaan. Hauskaa tässä on se, että JML luulee itse olevansa oikea tallipäällikkö, mut kaikki muut paitsi hän itse tietää, että hän on vain maskottihttps://open.spotify.com/episode/23vZL6aWbOPvPjtnc9dQis?si=JZLokz8qShWQnw3ck3Se0w&t=2637&pi=8vMIO0Q2Ri-wz
Hyvää pohdintaa ja kyseenalaistamista Kirraa podcastissa tästä Toyotan tallipäällikkö”sekoilusta”.
Itsekin tätä mietiskellyt jo pidempään, että kuinka monta tallipäällikköä tallissa tarvitaan, kun varsinainen palkkaa saava päällikkö ajelee lähes kokopäivätoimisesti ja apualaispäällikkökin ajelee näytösajoa (ainakin jyväskylässä) Ja taisi jossain muuallakin ajella. Toyotan oikea tallipäällikkö käytännössä taitaa olla Kaj Lindström, niin miksei häntä myös voisi nimetä tehtävään.
Erikoinen tilanne ja hyvä kun asiaa nostetaan keskusteluun.
Tänak https://www.rally-maps.com/Rally-Finland-2025/Saarikas#/gps/62.593351,26.044893Mitäs runkipaikkoja tältä vuodelta jo löytyy?
Tamisier: Pukkitie 100
Muita?
Ei…huutaja ärje heivattiin pois, mutta itsentäänselvyysjargonistikikattelija se vaan jatkaa hamaan tappiin saakka ja se ainoa analyyttinen asiantuntija jatkaa jäätelönsyöntiä toisen kikattelijan kanssaJes, vihdoinkin ne vaihtoi toopekaksikon pois studiostaToivottavasti jatketaan selostusta tällä asiantuntevalla kaksikolla rallin loppuun asti. Ketomaa näyttääkin heti alusta alkaen todella tarkkaa analysointia eikä mistään jargonista ja kikattelusta ole tietoakaan, iso peukku täältä Jarille
![]()
No näin olen itsekin tulkinnut. J-M on kyllä ihan oikea ammattilainen, mutta enempi siellä ajamisen puolella, ei ehkä niinkään siellä kentäjohtamisen puolella. Tuo touhu näyttäytyy vaan ulkopuolelle kohtuu pahalta sekoilulta ja siltä, ettei japskit uskalla puuttua asiaan. Pistiväthän ne Tomminkin sieltä pihalle”kehityshommiin”, niin miksei J-M Latvalalle voisi tehdä samaa siirtoa?Nää maskottitallipäälliköt (JML/ Kankku) on palkattu tuohon rooliin juuri sentakia, että nämä oikeat päälliköt (Kai, Fowler, japski) saa 100% työrauhan, eikä heidän tarvi olla puhelemassa median edessä vaan saavat keskittyä 100% oikean työn tekemiseen. Jml ja Kankku saa sitten patsastella median edessä samaan aikaan kun nämä oikeat ammattilaiset tekevät työtä. Nerokasta. Lopputulos puhuu puolestaan. Hauskaa tässä on se, että JML luulee itse olevansa oikea tallipäällikkö, mut kaikki muut paitsi hän itse tietää, että hän on vain maskotti
JML halutaan pitää koska hän tekee just niinku japskit sanoo, hän on siis marionetti. Tommi ei japskeja kuunnellut vaan teki itse päätökset eikä paljon japskeilta neuvoja kysellyt ja se on suurin virhe mitä voit tehdä heidän kanssaan koska hierarkia on tärkein asia heillä. Johtokunta päättää kaikesta ja tämä näkyi esim Toyotan f1 floppina.No näin olen itsekin tulkinnut. J-M on kyllä ihan oikea ammattilainen, mutta enempi siellä ajamisen puolella, ei ehkä niinkään siellä kentäjohtamisen puolella. Tuo touhu näyttäytyy vaan ulkopuolelle kohtuu pahalta sekoilulta ja siltä, ettei japskit uskalla puuttua asiaan. Pistiväthän ne Tomminkin sieltä pihalle”kehityshommiin”, niin miksei J-M Latvalalle voisi tehdä samaa siirtoa?
Ei missään tapauksessa. Kaikki tai ei mitään. Ja jos onnistuu, niin ne pisteet on myös pois kilpailijoilta. Mitään ei kannata nyt antaa ilmaiseksi.Pitäsköhä Rovanperän ajaa tänään vähän varmistellen?Ei suuria riskejä..
Aivan loistava podi. Tää oli ensimmäinen kerta kun joku julkisesti sanoi ääneen että tuo Gazoon tallipäällikön rooli on ihan pellen rooli ja mielestäni se ei ole JMLn vika, hän on ottanut tarjotun työn vastaan. Enkä sano että JML on se pelle vaan se työtehtävä on olla se pelle. Itse arvostan Latvalaa ihmisenä. Toki hän on vähän naivi kun itse luulee olevansa oikea tallipäällikkö. Itse sanoin näin jo heti alusta lähtien ja olin ainut.https://open.spotify.com/episode/23vZL6aWbOPvPjtnc9dQis?si=JZLokz8qShWQnw3ck3Se0w&t=2637&pi=8vMIO0Q2Ri-wz
Hyvää pohdintaa ja kyseenalaistamista Kirraa podcastissa tästä Toyotan tallipäällikkö”sekoilusta”.
Itsekin tätä mietiskellyt jo pidempään, että kuinka monta tallipäällikköä tallissa tarvitaan, kun varsinainen palkkaa saava päällikkö ajelee lähes kokopäivätoimisesti ja apualaispäällikkökin ajelee näytösajoa (ainakin jyväskylässä) Ja taisi jossain muuallakin ajella. Toyotan oikea tallipäällikkö käytännössä taitaa olla Kaj Lindström, niin miksei häntä myös voisi nimetä tehtävään.
Erikoinen tilanne ja hyvä kun asiaa nostetaan keskusteluun.
Ei varmistellut. 0,6 sekuntia Evansin pohjista.Pitäsköhä Rovanperän ajaa tänään vähän varmistellen?Ei suuria riskejä..
Ouni2 saattaa mennä reilusti ylikin, jos ajat tippuu 5-10 sek.Ounin keskarit lähenee 140 km/h... Nopein MM-ralli on jo lähes varma homma.
Latvala on keskivertoa älykkäämpi henkilö. Kyllä tollasen pellenroolin kannattaa ottaa jos sillä saa verovelat kuittattua.Eiköhä Latvala tiedä oman roolinsa paremmin kuin ulkopuolelta huutelijat"luulee olevansa tallipäällikkö". Aikuinen normaalijärkinen suomalainen mies Latvala on.