Secto Rally Finland 2025

maksimaalinen atakki

Tulos tai ulos
Ketään menossa yöx ouniin?? Västilän skipppasin sade-ennusteen takia. Ois pitänytkin jo lähteä. Parkkola kuivana..Västilässä tulee💦 n.klo 9- 10-..18 Rovanperälle
Hyvää sateista rallipäivää.👍💦
T. Pekka pouta

Keijo

Well-known member
Onko kellään mitään hajua, miksi rallin ajamisen ammattilaset Riku Tahko ja Teemu Suninen on”tiputettu”pois maikkarin rallistudiosta ja tilalle tuotu tämä komediahahmo, joka jauhaa itsenstäänselvyyksiä ja kikattelee joka välissä?

Onneksi sentään Jari Ketomaa saa edes hieman ruutuaikaa, niin saadaan analyyttisempiä näkemyksiä. Hänetkin oli eilen uhrattu pyörimään paviljongilla tämän kiintiötyttösen kanssa syömään jätskiä.

Ymmärrän, että maikkarille viihde on tärkeämpää kuin (ralli)substanssi, mutta mä en vaan jaksa enää tota Fermiä, vaikka arvostankin uraansa esupin vierellä, mutta liika on vaan liikaa🙈

verstappeni

Well-known member
Samaa olen ihmetellyt. Fermiä kuunnellut nyt joitakin kisoja ja alkaa olla jo vähän liikaa. Ulosanti on aika heikkoa eikö varsinkaan tunnu Kokon vieressä pärjäävän. Vähän jopa kuulosti varsinkin eilen että vittuili selostajalle useaan kertaan.

Eli ei jatkoon Ferm. Ärje saa jälleen toisen lampaan tittelin. Harvinaisen heikkoa Jyväskylää, täytyi eilen vaihtaa Ralliradioon kun sankari huusi kun peijooni koko ajan. Ei vaan kaveri ymmärrä mitään mitä erikoiskokeilla tapahtuu. Miksei MTV voi laittaa Kokkoa selostamaan kaikki erikoiskokeet?

speedster?

Well-known member
Tänak törttöillyt oikein kunnolla rengastarkastuksessa. 5 minuutin rangaistus on kova mutta ansaittu jos tiedot pitävät paikkansa.

Ikuinen kuumakalle.

JoneZi

User
Ymmärrän, että maikkarille viihde on tärkeämpää kuin (ralli)substanssi, mutta mä en vaan jaksa enää tota Fermiä, vaikka arvostankin uraansa esupin vierellä, mutta liika on vaan liikaa🙈
Ferm on myös vienyt "niin sanotusti" viljelyn ihan uudelle tasolle.

speedster?

Well-known member
Saako jurnuttaa?

Mua ottaa päähän nuo ip-lehdet. Miksi JML:n kartturi olisi ainoa, joka ansaitsi tulla mainituksi ihan otsikkoja myöten!

Valitusosio päättyy.

BMW CSL

Well-known member
Harmittaa tuon Seksi-Maran puolesta kun Wilsonin Cortina on yhtä hidas kuin Citruunan Bx4TC tai Suzukin WRC aikoinaan....

Magnum2300

Well-known member
Ei näytetty tv:ssä mutta oliko Samilla keulakoristeena varis?
Kyllä oli. Västilässä oli varis keskellä tietä ja yritti lähteä lentoon, kun auto tuli, mutta Yariksen nopeus yllätti variksen.

Tony Melville veisteli Ralliradiossa, että we call it varislähtö.

Keijo

Well-known member
Samaa olen ihmetellyt. Fermiä kuunnellut nyt joitakin kisoja ja alkaa olla jo vähän liikaa. Ulosanti on aika heikkoa eikö varsinkaan tunnu Kokon vieressä pärjäävän. Vähän jopa kuulosti varsinkin eilen että vittuili selostajalle useaan kertaan.

Eli ei jatkoon Ferm. Ärje saa jälleen toisen lampaan tittelin. Harvinaisen heikkoa Jyväskylää, täytyi eilen vaihtaa Ralliradioon kun sankari huusi kun peijooni koko ajan. Ei vaan kaveri ymmärrä mitään mitä erikoiskokeilla tapahtuu. Miksei MTV voi laittaa Kokkoa selostamaan kaikki erikoiskokeet?
Ferm ei tuo lähetyksiin mitään, millä olisi rallifaneille jotain hyötyä. Jari Ketomaakin on ilmeisesti sivuutettu lähetyksistä tai annetaan enää minimiaika, mikä on surullista näin maksavan katsojan kannalta, koska hän edes yrittää analysoida kuskien ajamista.

Tämän rallin jälkeen menee katsomo sulkuun, en maksa näin laiskoista”asiantuntijoista”euroakaan enää.

Mtv3, haloo! Ottakaa mallia vaikka Viaplayn urheilustudiosta ja sen asiantuntijoista, jotka tekee läksynsä ja antaa katsojille muutakin kuin ”tää on paha paikka” ja ”nyt Kalle tuli hyvin”,siihen päälle hahhahhaahaaahohhohhhoooo!

Marussia

Well-known member
Jaa se Ouni onkin tynkäversiona huomenna, olipa pettymys, tätäkään ei voitu tehdä kunnolla.

Ja Ferm on erittäin hyvä, joten valittajat pää kiinni.

JuuZa

Kulttuurispesialisti
Tänak törttöillyt oikein kunnolla rengastarkastuksessa. 5 minuutin rangaistus on kova mutta ansaittu jos tiedot pitävät paikkansa.

Ikuinen kuumakalle.
Hankala uskoa että on tolla kokemuksella tahallaan kehenkään törmännyt. FIA varmaan viime vuoden Latvian kommenteista asti odottanut että pääsisi rokottamaan oikeen kunnolla sopivan paikan tullen :D
Ei vaan, oliko tilanteesta jotain videomateriaalia?

Arskarally

Well-known member
Saako jurnuttaa?

Mua ottaa päähän nuo ip-lehdet. Miksi JML:n kartturi olisi ainoa, joka ansaitsi tulla mainituksi ihan otsikkoja myöten!

Valitusosio päättyy.
Samaa mieltä ja Jannin mielestä oli varmaan "niin siistiä ja näyttäis hyvältä somessa jos mun kaveri Sointu pääsis jossain vaiheessa testierikoiskoetta OIKEEN RALLIAUTON kyytiin!"

Latvalakin alkaa olla jo keltaisen lehdistön kamaa vaikka ajaakin nyt hyvin. Itse kisasta sen verran että kohta olisi edessä Leustu kakkoselle lähtö, aamulla ei Parkkolan Punasuontien risteyksessä ollut muuta tapahtumaa kuin Hautamäen spinnaus. Jospa Leustussa sattuisi enemmän (ei fyysisesti.)