Seinäjoen Vauhtiajot 2007

vmt

Well-known member
Liittynyt
31.1.2001
Viestit
177
Sijainti
Helsinki
Piggyback sanoi:
Mikähän siihen Ollikaisen Hondaan iski? Jarruvika? Ei se kyllä ajovirhe voinut olla, sen verran vauhdilla meni pitkäksi. Ehdin jo säikähtääkin kun olin siinä samassa mutkassa katsomassa. Ja mihin Mölder ja Merisaar katosivat? Ja missä oli Pakalen?
Onko se Kitsingin (Gröntal) Bemu muuten Schnitzer vai Klaukkalakutoinen? Jotenkin näyttää että siinä alkaa tunnit täyttyä.
Itse en Ollikaisen keskeytystä nähnyt, joten en tarkalleen tiedä mitä tapahtui.
Mölderin ja Merisaaren sunnuntain poisjäännistä en myöskään tiedä. Luultavasti eivät saaneet autojaan kuntoon lauantain keskeytysten jälkeen. Pakalén puolestaan oli perunut ilmoittautumisensa Vauhtiajoihin.

Kitsingin BMW on sama, jolla Jukka Ylitalo on ajanut edelliset vuodet. Käsittääkseni auto on nimenomaan Schnitzerin rakentama. Tarkkaan en tiedä, mutta muistelisin, että auton tultua Suomeen olisi ollut puhetta, että se olisi ollut Carly Motorsin käytössä ETCC:ssä ja sen jälkeen STCC:ssä (en muista kenellä). Pakalénin vastaava BMW (jolla Grönthal ajoi aikaisemmin) taas on käsittääkseni Klaukkalassa tehty. Joku tarkentankoon näitä.
 

Otto Hokkanen

Well-known member
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
8542
Sijainti
Tampere
vmt sanoi:
Pakalénin vastaava BMW (jolla Grönthal ajoi aikaisemmin) taas on käsittääkseni Klaukkalassa tehty.
Joo Suomessa se on superoitu, mutta alkuperäinen Sport2000-auto taisi olla Carlyltä. Grönthalia ennen autolla ajoi Suomessa Aivis Ohtla.
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Pasi73 sanoi:
Rockjuhlissa olin molempina päivinä.. ja onhan tuo mukavaa touhua että siellä on juhlimassa ihan aikuisia ihmisiä (jotka pitävät itseään liian vanhoina Provinssirockiin ja liian nuorina Tangomarkkinoille). ;) Perjantai yönä alkanu sade vähän vesitti tunnelmaa... mutta sen avulla mäkin eksyin yhden daamin kotia... noh, se onkin sit toinen juttu. :D Lauantaina menin sitten ihan vesiselvänä kattomaan Uriah Heeppia ja Motörheadia.. Heepistä en niin syttyny (yllättävää kylläkin) mutta Motörhead oli kyllä yliveto.. siitä suuri peukku Keskisen Vesalle. :thumbup:
Mitä - Heeppi ja Motörhead paikalla! Voe perhana kun olisi älynnyt... :thumbfh:
 

Pasi73

Well-known member
Liittynyt
30.3.2002
Viestit
1495
Sijainti
Ilmajoki
Kattos perhana... menin sitten kirjoittamaan Vesa kun piti tietysti kirjoittaa Kalle. :thumbfh:
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Pasi73 sanoi:
Juu... tässä vähän youtubea mistä jäit paitsi. :)

http://youtube.com/watch?v=_Cze-RcZMXE
Oliko videon rumpali Seinäjoella? Jotenkin olin siinä uskossa, että kolisuttelija olisi vaihtunut. Ja olen nähnyt ko. bändin 25v sitten, Heepin pari v sitten. Mutta kun ovat niin hyviä...

Erinomainen idea houkutella hyvillä bändeillä porukkaa! Itsekään en ole koskaan ollut katsomassa kansallisia rata-autokisoja (moottoripyöräkisoja aika monta). Nyt olisin lähtenyt, jos en olisi näin urpo. Toivon mukaan homma jatkuu!
 

Pasi73

Well-known member
Liittynyt
30.3.2002
Viestit
1495
Sijainti
Ilmajoki
Pakko sanoa että en tiedä kuka siellä rumpuja soitti, mutta hiton mahtavasti oli miksattu seinäjoella rummun äänet esille... ja rumpusoolon aikana meinas housut kastua. :eek:
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13721
Vähän ennen tuota tapahtumaa olin itsekin Heepin keikalla toisaalla. Lopuksi rumpali Russell Gilbrook heitti kapulat yleisölle ja koppi:D
 
Ylös