Itse en Ollikaisen keskeytystä nähnyt, joten en tarkalleen tiedä mitä tapahtui.Piggyback sanoi:Mikähän siihen Ollikaisen Hondaan iski? Jarruvika? Ei se kyllä ajovirhe voinut olla, sen verran vauhdilla meni pitkäksi. Ehdin jo säikähtääkin kun olin siinä samassa mutkassa katsomassa. Ja mihin Mölder ja Merisaar katosivat? Ja missä oli Pakalen?
Onko se Kitsingin (Gröntal) Bemu muuten Schnitzer vai Klaukkalakutoinen? Jotenkin näyttää että siinä alkaa tunnit täyttyä.
Joo Suomessa se on superoitu, mutta alkuperäinen Sport2000-auto taisi olla Carlyltä. Grönthalia ennen autolla ajoi Suomessa Aivis Ohtla.vmt sanoi:Pakalénin vastaava BMW (jolla Grönthal ajoi aikaisemmin) taas on käsittääkseni Klaukkalassa tehty.
Mitä - Heeppi ja Motörhead paikalla! Voe perhana kun olisi älynnyt... :thumbfh:Pasi73 sanoi:Rockjuhlissa olin molempina päivinä.. ja onhan tuo mukavaa touhua että siellä on juhlimassa ihan aikuisia ihmisiä (jotka pitävät itseään liian vanhoina Provinssirockiin ja liian nuorina Tangomarkkinoille). Perjantai yönä alkanu sade vähän vesitti tunnelmaa... mutta sen avulla mäkin eksyin yhden daamin kotia... noh, se onkin sit toinen juttu. Lauantaina menin sitten ihan vesiselvänä kattomaan Uriah Heeppia ja Motörheadia.. Heepistä en niin syttyny (yllättävää kylläkin) mutta Motörhead oli kyllä yliveto.. siitä suuri peukku Keskisen Vesalle. :thumbup:
Juu... tässä vähän youtubea mistä jäit paitsi.jupla sanoi:Mitä - Heeppi ja Motörhead paikalla! Voe perhana kun olisi älynnyt... :thumbfh:
Oliko videon rumpali Seinäjoella? Jotenkin olin siinä uskossa, että kolisuttelija olisi vaihtunut. Ja olen nähnyt ko. bändin 25v sitten, Heepin pari v sitten. Mutta kun ovat niin hyviä...Pasi73 sanoi: