Seksipartnerin karvat -polli.

Mites nuo karvat?

• En edellytä naiseltani genitaalialueen siistimistä.

Äänet: 19 29,2%
  • Edellytän naiseltani genitaalialueen siistimistä.

Äänet: 32 49,2%
  • Edellytän naiseltani genitaalialueen karvattomuutta.

Äänet: 7 10,8%
  • En edellytä mieheltäni genitaalialueen siistimistä.

Äänet: 4 6,2%
  • Edellytän mieheltäni genitaalialueen siistimistä.

Äänet: 2 3,1%
  • Edellytän mieheltäni genitaalialueen karvattomuutta.

Äänet: 1 1,5%

• Äänestäjiä yhteensä
    65

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Moniko (mies) täällä oikeasti jotain moista edellyttää? Et saa jollet...jne. En usko.

Paitsi kurski nyt tietysti, kokemattomuuden syvällä rintaäänellä.
Minä en ainakaan edellytä, sama se onko niitä karvoja vai ei. Ei naisille kannata ehdottaa ees mitään, tulee kaulimesta otsaan.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Ei naisille kannata ehdottaa ees mitään, tulee kaulimesta otsaan.
Jokaisella naisella on vakiovarusteena kaulin, jolla mäjäytetään välittömästi ohimoon miestä joka yrittää viritellä yhtään minkäänlaista keskustelua yhtään mistään. :ahem:

:jaska:

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Jokaisella naisella on vakiovarusteena kaulin, jolla mäjäytetään välittömästi ohimoon miestä joka yrittää viritellä yhtään minkäänlaista keskustelua yhtään mistään. :ahem:
Kaulimesta en minä ainakaan ole koskaan ohimoon saanut, käsilaukusta kyllä. Stereotypistä ja ja vanhanaikaista on olettaa, että nykynaisilla olisi kaulimet mukana.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Kaulimesta en minä ainakaan ole koskaan ohimoon saanut, käsilaukusta kyllä. Stereotypistä ja ja vanhanaikaista on olettaa, että nykynaisilla olisi kaulimet mukana.
Mitä ne nykynaiset kaulimella, kun eivät osaa leipoa. Leipää saa kaupastakin.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Mutta se kaulin saattaa olla siinä saatanallisesa ettäskehtaat kassissa sisällä, mistä löytyy muutenkin kaikki, ihan viikon lomareissun yöpymistarvikkeita myöden :ahem::ahem:

Olen nähnyt moisen.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Kurski saanut jopa virtuaalinaisen hermostumaan että on tullut ohimoille?
Ehkä kurski tykkää S&M -tyyppisestä materiaalista? Saattaa jopa omistaa semmoinsen 4D tietokonejärjestelmän millaisesta Moe kertoili tuolla 3D -elokuvaketjussa.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Moniko (mies) täällä oikeasti jotain moista edellyttää? Et saa jollet...jne. En usko.
Juu. Mitenkähän nämä vastaajat, jotka edellyttävät jotakin karvoituksen suhteen pokausvaiheessa asian esittävät. Vai tuleeko asia esille vasta ensi kertaa punkkaan mentäessä, kuules ei onnistu jollei tuolle alapään karvoitukselle tehdä sitä ja tätä.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Ehkä kurski tykkää S&M -tyyppisestä materiaalista? Saattaa jopa omistaa semmoinsen 4D tietokonejärjestelmän millaisesta Moe kertoili tuolla 3D -elokuvaketjussa.
En tykkää ja en omista.

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
Itseni ei ainakaan ole tarvinnut ehdotella seksipartnereille karvoituksesta mitään. Kaikilla näillä on ollut ainakin hieman siistitty karvoitus, että ei ole tullut ongelmia sen suhteen.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Minä en ottanut puheeks tietokoneen ruutua.
Eivät nämä foorumin keskustelut ole toisistaan erillisiä. Aiemmin olet kertonut täällä, että olet tekemisissä naisten alakarvoituksen kanssa ainoastaan tietokoneen välityksellä.

Viimeksi muokattu:

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
Eivät nämä foorumin keskustelut ole toisistaan erillisiä. Aiemmin olet kertonut täällä, että olet tekemisissä naisten alakarvoituksen kanssa ainoastaan tietokoneen välityksellä.
Onhan kurski myös kertonut, että on sanonut naiselle tosielämässä, että "suck dick" joten liekö itse osoitellut naista karvoituksellaan. :eek:

Hookah

Elämäntapaintiaani
Kunhan ei mene "pubie saladin" syömiseksi. Mikä tahansa karva tuntuu hiukka epämiellyttävältä suussa.

Thyella

þýðingafræðingur
Sijainti
Ciutat Comtal
:
Valilla tekis mieli kylla pitaa kirvesta vakiovarusteenaan.