Selainongelmia

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Mulla hävis kaikki kuvat Firefox 1.5.0.5 päivityksen myötä. Tätä postausta pystyn vielä kirjoittamaan 1.5.0.4 selaimella. Ymmärsin, että Olgalla on samanlaisia ongelmia. IE-selain näyttää toimivan. Mureneekohan koko Foorumin softa innokkaiden kirjoittajien alta? :doubtful: :frown:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Kannattais ehkä kokeilla Firefoxin poistamista kokonaan profiileineen päivineen ja vasta sen jälkeen asentaa uusin versio. Itsellänihän tuo uusin versio toimii täysin ongelmitta.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Minulla ei tuon Firefox 1.5.0.5 päivityksen jälkeen ole esiintynyt ongelmia. Selain toimii yhtä hyvin kuin aikaisemminkin.

Thunder

Vihan aiheuttaja
Miguel sanoi:
Mulla hävis kaikki kuvat Firefox 1.5.0.5 päivityksen myötä. Tätä postausta pystyn vielä kirjoittamaan 1.5.0.4 selaimella. Ymmärsin, että Olgalla on samanlaisia ongelmia. IE-selain näyttää toimivan. Mureneekohan koko Foorumin softa innokkaiden kirjoittajien alta? :doubtful: :frown:
Jotta ei sinulta katoaisi kirjanmerkit (esim. 100 linkkiä), niin täytyy ne merkit erikseen tallentaa.
Muokkaa kirjanmerkkejä ja tiedosto->vie... tallennat kirjanmerkit erikseen johonkin kansioon kuin Mozilla Firefoxiin.

Yhden kaverin luona oudoksuin sitä, että bookmarks.html -tiedoston koko oli vaan 16 kt vaikka kaverilla oli mielipuolisen paljon kirjanmerkkejä. Tallensin erikseen ja johan löytyi kokoa: n. 800 kt.

Pelkkä Firefoxin poistaminen ja kansion poisto ei riitä, toinen kansio profiileineen pitää poistaa documents and settings->nimi->Application data->Mozilla

Asenna sitten tulikettu uudelleen ja siirrä lopuksi bookmarks.html sinne tuliketun vakiokansioon.

Silloin toimisi varmasti. On ollut ongelmia NVU:n kanssa kunnes piti hävittää kaikki siihen NVU:hun liittyvät kansiot ja profiilit.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Tein lopulta eilen illalla profiilin putsaus -operaation. Nyt taas toimii (ainakin hetken :frank: ).

markoj

Custom User
Mulle kävi äsken just samalla lailla. Luultavasti sohlasin jotain ja forum meni listalle josta ei ladata kuvia. Eli Asetukset - Sisältö - Lataa kuvat - Poikkeukset pitäs löytyä sellanen asetus.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
markoj sanoi:
Mulle kävi äsken just samalla lailla. Luultavasti sohlasin jotain ja forum meni listalle josta ei ladata kuvia. Eli Asetukset - Sisältö - Lataa kuvat - Poikkeukset pitäs löytyä sellanen asetus.
Täytynee tarkkailla ko asetusta, jos kuvat häviävät uudestaan.