Selityksiä ja tekosyitä

markoj

Custom User
Listataanpas hupaisia tai muuten mieleen jääneitä selityksiä ja tekosyitä, joita on sattunut kuulemaan elävässä elämässä. Myös toisen käden tarinat sallittakoon.

Eräältä hieman yksinkertaiselta mutta pitkältä kaverilta kysyttiin, että miksi hän ei ole käynyt armeijaa. Vastauksenaan sanoi, "Olin kaks senttiä liian pitkä".

Captain Howdy

Well-known member
– Ensiks mä ajattelin...
– Sit mä luulin...
– Oli siinä muitakin!

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Listataanpas hupaisia tai muuten mieleen jääneitä selityksiä ja tekosyitä, joita on sattunut kuulemaan elävässä elämässä. Myös toisen käden tarinat sallittakoon.

Eräältä hieman yksinkertaiselta mutta pitkältä kaverilta kysyttiin, että miksi hän ei ole käynyt armeijaa. Vastauksenaan sanoi, "Olin kaks senttiä liian pitkä".
No toiskätisenä voin kertoa tuoreen tosijutun. Ajelin juuri yksikätisenä sairaalalta kohti kotia, kun huomasin, että perässäni oli poliisiauto. Se tuli kannassa monen risteyksen läpi ja vilkutti vielä viimeisessäkin risteyksessä samaan suuntaan (ei sinisillä). Olin varma, että parkissa ollut taksikuski on 'käräyttänyt' minut, kun se niin seurasi autoon asettautumista ja pelkällä oikealla tapahtunutta oven sulkemista ja turvavyön kanssa puuhastelua.

Mietin kuumeisesti valmiiksi selitystä sille, että ajoin osittain raajarikkona. ... tuore juttu, pakko tuoda auto kotiin... pelkäsin taas liukastuvani ja käden hajoavan... en ollut vaaraksi itselle enkä muille... en ollut juovuksissa... taksikuski oli katkera, kun ei saanut asiakasta...

Käännyin pihaan ja näin peilistä, miten poliisipojat jatkoivat matkaa eteenpäin. *huoh*

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Aikoinaan kun Juliet Jonesin Sydän teki ensimmäisiä demojaan, olivat ne löytäneet lahjakkaan mutta laiskan miksaajan hommiin. Poitsu ei saanut millään töitä tehtyä, pyöri vaan tuolillaan eikä saanut keskityttyä musiikkiin millään. Lopulta nuorukainen virkkoi:
"Mun on mentävä kotiin kattoon ku maksalaatikossa on tänään viimeinen käyttöpäivä", veti takin päälle, lähti, eikä enää palannut.

Tarina oli toisen käden mutta se sallittakoon.

Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Systeri sai ajokortin ja kysyi onko kiire, vai lähdenkö hänen kanssaan ajelulle 127:eiskalla? No eihän mulla kiire ollut, joten kyytiin vain. Arpo sitten 3 vaihteen silmään ja lähti liikkeelle kytkinlevy savuten haisten. 5 minuuttia myöhemmin sanoin:

- Voitko viedä mut kotiin. Mulla on kokeet huomenna.:eek:

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Systeri sai ajokortin ja kysyi onko kiire, vai lähdenkö hänen kanssaan ajelulle 127:eiskalla? No eihän mulla kiire ollut, joten kyytiin vain. Arpo sitten 3 vaihteen silmään ja lähti liikkeelle kytkinlevy savuten haisten. 5 minuuttia myöhemmin sanoin:

- Voitko viedä mut kotiin. Mulla on kokeet huomenna.:eek:
Olit laskenut allesi ja piti päästä vaihtamaan kuiviin.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Ala-asteella yks heppu heitti lumipallon, joka osui toiseen heppuun. Heittäjä ilmaisi mielipiteensä siitä, kuka oli syyllinen tapahtuneeseen sanomalla: "Mitäs olit siinä!".