Lancer
Realisti
Niinpä! Kauheeta melua pikkuasioista! :thumbdownöö ruz sanoi:Eihän tuossa mennyt pieleen kun kuski ja kilpailujen määrä.
Niinpä! Kauheeta melua pikkuasioista! :thumbdownöö ruz sanoi:Eihän tuossa mennyt pieleen kun kuski ja kilpailujen määrä.
Saari (ja Saaren mukaan moni muukin) on eri mieltä Rubensin kanssa tuossa kisojen määrässä.öö ruz sanoi:Eihän tuossa mennyt pieleen kun kuski ja kilpailujen määrä.
Kiinnitin tuohon myös huomiota. Melko erikoista kyllä.sakuraba sanoi:Miten entinen F1-kuski ei tajua, että viimeisten varikkokäyntien jälkeen autot ovat aika hyvin samanpainoisia? Sanoi, että Hamiltonilla on painavampi kun tuli Kimin eteen.
Ei se noin sanonut, vaan että auto on raskaampi, jos tankataan aikaisemmin (eli joudutaan tankkaamaan enemmän). Siis verrattuna siihen, että tankattaisiin myöhemmin, ei verrattuna Kimiin.sakuraba sanoi:Miten entinen F1-kuski ei tajua, että viimeisten varikkokäyntien jälkeen autot ovat aika hyvin samanpainoisia? Sanoi, että Hamiltonilla on painavampi kun tuli Kimin eteen.
Lyhyesti sanottuna: Pulkkinen on Formuloiden Jussi "ämericän-english" Saarinen.neos sanoi:Nyt on pakko avautua tästä: V*ttu että ottaa päähän tuo ku pulkkinen hakee niitä jämähaastatteluja KOKO AJAN.
Lancer sanoi:Niinpä! Kauheeta melua pikkuasioista! :thumbdown
Hyvinpä luit viestini.Murre sanoi:Voisin vaikka lyödä vetoa, että kuulin Saaren sanovan tätä kilpailua Lewis Hamiltonin 255. kilpailuksi Pre-race-lähetyksessä. (Tarkoitti tietysti Barrichelloa) Ei sillä, että tuollaisilla pikkumokilla mitään väliä olisi, mutta huvitti silti.
JJ on oikeassa: Lewis 67 kg, Kimi 62 kg.sakuraba sanoi:No en nyt ole tilanteesta ihan varma, noin olin kuulevani. Mutta monesti tuota kuitenkin kuulee näissä selostuksissa.
edit. olen silti aika varma, että kumpikin oli käyntinsä tehnyt ja JJ sanoi Hamia raskaammaksi...
No, minä katsoin sen Hamiltonin varikkokäynnin jälkeisen pätkän uudelleen ennen kuin postasin, joten jos JJ sellaista sanoi, se sanoi sitten tuon minun kirjoittamani lausuman jälkeen (lopetin katsomisen tuohon kommenttiin).sakuraba sanoi:No en nyt ole tilanteesta ihan varma, noin olin kuulevani. Mutta monesti tuota kuitenkin kuulee näissä selostuksissa.
edit. olen silti aika varma, että kumpikin oli käyntinsä tehnyt ja JJ sanoi Hamia raskaammaksi...
Samaa mieltä. Jotenkin ärsyttää kun Pulkkinen hokee kuin pikkupoika: "Osku, Osku,.. hei mul on.. mul on pourdaissi, hei Osku.."neos sanoi:Nyt on pakko avautua tästä: V*ttu että ottaa päähän tuo ku pulkkinen hakee niitä jämähaastatteluja KOKO AJAN.
Suuri osa katsojia varmasti kyllä kiinnostaa mutta itelle ne ei tuo koskaan mitään lisäarvoa ja herran kysymykset on sitä luokkaa että ei niihin tekis ees mieli vastata jos ite ois just kolaroinu jonkun kanssa. Tässä kisassa Saaren lisäks JJ tuntu olevan taas pihalla pienen tauon jälkeen...
Joo, ihmettelin, kun puhui jostain kuskista, että on painavampi auto, koska kävi myöhemmin varikolla, vaikka oli molemmilla vika varikkokäynti, eli yhtä paljon bensaa molemmilla pitää olla, kun maali tulee samalla kierroksella vastaansakuraba sanoi:No en nyt ole tilanteesta ihan varma, noin olin kuulevani. Mutta monesti tuota kuitenkin kuulee näissä selostuksissa.
Joo, häiritsee noi haastattelut, kun ovat aivan turhia. Kuitenkin noi Maxin selostajat puhuu suurimman osan ajasta ihan asiaa, niin kuuntelisin mieluummin heitä.Läskipää sanoi:Samaa mieltä. Jotenkin ärsyttää kun Pulkkinen hokee kuin pikkupoika: "Osku, Osku,.. hei mul on.. mul on pourdaissi, hei Osku.."
Ja höpöttihän Saari, että Massa on Schumin jälkeen ensimmäinen kuski, joka voittaa saman kisan kolme kertaa peräkkäin. Kimihän teki sen tempun jo Spassa viimevuonna ja on näin vienyt kolme viimeistä kisaa siellä.EdHunter sanoi:Tarkotti varmaan kolmea perättäistä voittoa Istanbulissa.
Samasta asiasta olin tulossa avautumaan. Jumalauta että rupes ottaan päähän toi pelien pelaaminen. Valehtelematta tuli A-A:ssa ja kisassa yhteensä 40 kertaa. "Hyvin pelaa nyt tätä peliä Kimi", "Heikki tulee enää kerran varikolle jos ne oikein on pelannut sitä peliä"CARTer sanoi:Ja Järvilehto se vaan pelaa pelejään. Voisi jo lopettaa.
Muttei kolmena peräkkäisenä vuonna, koska 2006 Belgian GP:tä ei ajettu. Sitä puhuiko Saari kolmesta peräkkäisestä vuodesta en tarkistamatta lähde väittämään.belated sanoi:Ja höpöttihän Saari, että Massa on Schumin jälkeen ensimmäinen kuski, joka voittaa saman kisan kolme kertaa peräkkäin. Kimihän teki sen tempun jo Spassa viimevuonna ja on näin vienyt kolme viimeistä kisaa siellä.
Sama tilastofakta on myös esitetty maikkarin www-sivullabelated sanoi:Ja höpöttihän Saari, että Massa on Schumin jälkeen ensimmäinen kuski, joka voittaa saman kisan kolme kertaa peräkkäin. Kimihän teki sen tempun jo Spassa viimevuonna ja on näin vienyt kolme viimeistä kisaa siellä.
Olin just tulossa postaamaan saman! Aika hyvä juttuPohjoisenPike sanoi:''Ja tämä patu tässä on Felipe Massa senior...''