Missasin ensimmäisellä kerralla JJ:n ensimmäisen viittauksen raskaampaan autoon, eli juuri sen, josta täällä ilmeisesti on puhuttu. Omasta mielestäni JJ ei suinkaan vertaa auton raskautta Ferrareiden raskauteen, vaan tilanteeseen ennen tankkausta, jolloin Lewis oli kevyenä hyvässä vauhdissa. Perusoletuksena kai kuitenkin oli, että Lewis pysyi Ferrareiden mukana juuri kevyemmän auton turvin.
Tässä koko kyseinen repliikki:
Kyl se näin on, mutta tietenki täytyy muistaa se, että nyt on rata ihan erilainen, aivan varmasti toi pehmeempi rengas toimii McLaarenissakin tosi hyvin. Ja sen edun ne on ottanu - Ferrari - kisan alussa, kaks ensimmäistä stinttiä, joutu laittamaan nyt tän kovemman loppuun. Ehkä pelas jo sillälail niin turvallisesti ton pelin, et ne arveli että tää kovempi seos niille riittää hyvin täs lopussa ettei tartte tehdä niin suurii hyökkäyksiä enää, et kisa on periaatteessa jo selvinny siinä vaiheessa.
Nyt on Hamilttonilla pehmeä rengas ja vähän raskaampi auto bensan kanssa, mut ei nyt tietenkää mikää ihan kovin raskas, et pystyy ihan hyvin tos taistelemaan varmasti ja katotaan mihin suuntaan se lähtee. Täs kuitenkin tarvii kierros kaks kattoo että mihin päin kääntyy, mut kyl näyttäis siltä et Hamilttoni pystyy pitäämään hyvän vauhdin heti alusta lähtien ja kyl Kimi joutuu paljon tekemään töitä jos pystyy haastamaan Hamilttonin.