Selostamisesta ja YLE:n lähetyksistä....

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
noniin, tänään tuli sitten CART sarjaa yle24:n lähettämänä, selostamassa Kyllönen ja Mildh.... kyllä tuli vanhoi muistoja mieleen :) Vituttaa kahta kauheemmin nyt kun tarvii taas kohta kuunnella tuomisen plörinöitä italiasta....arrrgghhh! :mad:

EDIT: Laajennetaan otsikko vastaamaan sisältöä.

<small>[ 26-09-2003, 17:51: Message edited by: Moderaattorit ]</small>
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Minua taas vit**** kuunnella noita kahta. Ripustukset on pashana, mutta nää miettii jatkamista!
Ett silleen!!!!!1
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Eniten vituttaa kun katellaan noita kuvakulmia, mitä CART:sta saa, mutta F1:stä ei :(
Ett silleen!!!!!!1
 

Wasserschwein

Well-known member
Liittynyt
7.7.2003
Viestit
255
jaska:
Minua taas vit**** kuunnella noita kahta. Ripustukset on pashana, mutta nää miettii jatkamista!
Ett silleen!!!!!1
Juuri näin. Kyllä vitutti raskaasti kuunnella taas pitkästä aikaa Kyllösen mölötystä. Mildh yritti kovasti selittää jotakin edes vähän fiksumpaa väliin, mutta Kyllöseltä ei juuri puheenvuoroja herunut.

Eipä ole Kyllösen silmät auenneet sitten viimekuuleman. Edelleenkään mies ei näe mitä radalla tapahtuu.

Hohhoijaa. Onneksi ei enää tarvitse kuunnella Kyllösen F1-selostuksia. Tosin eipä nykyisissäkään ole hurraamista, mutta Tuominen ja kumppanit ovatkin sitten oma tarinansa.
 

Wasserschwein

Well-known member
Liittynyt
7.7.2003
Viestit
255
jaska:
Eniten vituttaa kun katellaan noita kuvakulmia, mitä CART:sta saa, mutta F1:stä ei :(
Ett silleen!!!!!!1
Eikä pidä unohtaa ruutugrafiikoita. Olisi ykkösissä pikkuisen parantamisen varaa kun katselee mitä jenkeissä saadaan ruutuun, mutta F1:ssä ei.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
no toi on kyllösen eka cart kisan selostamine, eise heti voi parasta olla kun kaikki on uutta ... mut oli toi muutenkin parempaa kun TT&Pulkkinen touhu, ne jaksaa vaan sepustaa siitä kuinka kuusinkertainen maailmanmestari sitä, tätä ja tota...
Toisaalta, makuasioista ei voi kiistellä, mut mä pidän Kyllösen selostuksesta...
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
FO110K:
no toi on kyllösen eka cart kisan selostamine, eise heti voi parasta olla kun kaikki on uutta ...
No mutta jos renkaan ripustukset on rikki, ni ei se muutu on se luokka mikä tahansa....

Ja minua edelleen v***** tuo Kyllösen Mika sitä Mika tätä linja. Ei mitään ajatusta muista!
Ett silleen!!!!!!1
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
jaska:
Ja minua edelleen v***** tuo Kyllösen Mika sitä Mika tätä linja. Ei mitään ajatusta muista!
Ett silleen!!!!!!1
varmaankin se huutaa Mikan perään siks etä Mikan takia toi kisa yleensä on ohjelmistossa... ja suomalaisista valtaosa jotka tuota tuijottaa jännää Salon puolesta...
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
FO110K:
ja suomalaisista valtaosa jotka tuota tuijottaa jännää Salon puolesta...
Veikkaisin toisin. Valtaosa meistä jotka tätä nyt katsoo on moottoriurheilufaneja jotka juhlii, että CART:a viimein näytetään. Ei tavallinen perheenisä tähän aikaan valvo ja kato kisaa....
Ett silleen!!!!!!!1
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
no ei tähän aikaan, mut moni mun tutuista katso ton kisan suorana digin kautta, ja ihan vaan salon takia...

Edit: mut mä kyllä aktson sitä tuon sanomasi syyn takia :) (+hyvä kuulla kyllöstäkin välillä)

<small>[ 01-09-2003, 00:55: Message edited by: FO110K ]</small>
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Mildh Roberto Morenon keskeyttäessä: "eiku jakaus kuntoon" :D

tais huomata tosta lähikuvasta sitten morenon olevan kalju :D
 

Karpow

Korpikylän korskea orhi
Liittynyt
26.3.2001
Viestit
3316
Sijainti
Kauhajoki
Ei ole pakko katsoa kisoja, jos se on pelkästään selostajasta kiinni... Ja jos kerta joillakin antikyllösillä on valinnan varaa mistä kisaa seurata, onko sitä Yle 24:sta pakko silloin katsoa? Ja itse en ilman Saloa olisi katsonut koko kisaa...

Ja onhan se hyvä, että selostaja kertoo koko ajan missä oman maan kuski on, kun tätä ei pahemmin kuvissa näy! Niih. doubtful Ja kyllä Matti hehkutti muidenkin suorituksia, kun siihen oli aihetta, joten aivan turhaa kritiikkiä tulee taas siitä, että vaahdotaan vain Mikasta. :mad:

En ymmärrä, miksi jotku kokevat se NIIN vastenmielisenä, kun selostaja nostattaa tunnelmaa käyttämällä hieman kovempaa ääntä tiukoissa tilanteissa. Minusta se on aivan oikein ja niin pitää tehdäkkin, jotta ei kisan aikana vaivu uneen. Tuomisen aikana on minulle ainakin käynyt pari kertaa niin.

Olihan se Kyllönen hieman hukassa tuossa lähetyksessä, mutta niin olin minäkin lähes ainostaan Formula 1:sia ennestään seuranneena. Tämä oli sentään vasta Kyllösen eka Cart-sarjan selostus.

Musta tuon Cart-kisan ohjaus oli kyllä aivan suolesta. Itse en kyllä ollut puoliakaan kisan aikana kärryillä ketä kuvattiin (en pahemmin kyllä kuskeja tunne, täytyy myöntää.) ja millä sijoituksella kyseinen kuski ajoi. Samasta kuvasta pitää selostajienkin selostaa ja lisäksi mahdollisesti tuijottaa välillä tulosmonitoria.

Canal Digitalin monikanavalähetyksiä (muistoa kunnioittaen) Formula 1:stä seuranneet tietävät kyllä, että kun kuvakulmia ja kameroita on tarpeeksi, selostajakin on selvillä tilanteesta paljon paremmin. Katselin viime vuonna ensin Canalin lähetykset sunnuntaina suorana ja maanantaina maikkarin uusinnan. Kyllösen virheet selostuksessa koko kauden aikana saatiin laskea yhden käden sormin, kun taas Tuomiselta mokia tuli jo yhden kisan aikana vähintään yhtä monta. Et silleen.

<small>[ 01-09-2003, 01:15: Message edited by: Karpow ]</small>
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Tän kisan taustajuttujen yhteydessä!
"Cartissa bensiininä käytetään metanolia, turvallisuussyistä, sillä sen syttymispiste on alempi ja se palaa näkymättömällä liekillä..."

Tuo kertoo mielestäni kaiken Kyllösestä!
Ett silleen!!!!!1
 

Karpow

Korpikylän korskea orhi
Liittynyt
26.3.2001
Viestit
3316
Sijainti
Kauhajoki
jaska:
Tän kisan taustajuttujen yhteydessä!
"Cartissa bensiininä käytetään metanolia, turvallisuussyistä, sillä sen syttymispiste on alempi ja se palaa näkymättömällä liekillä..."

Tuo kertoo mielestäni kaiken Kyllösestä!
Ett silleen!!!!!1
Eikös tuo tullut Vanhasen suusta...
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Karpow:
jaska:
Tän kisan taustajuttujen yhteydessä!
"Cartissa bensiininä käytetään metanolia, turvallisuussyistä, sillä sen syttymispiste on alempi ja se palaa näkymättömällä liekillä..."

Tuo kertoo mielestäni kaiken Kyllösestä!
Ett silleen!!!!!1
Eikös tuo tullut Vanhasen suusta...
No jos kyllö menee selostaman formuloita, niin saamme vanhasen kaupanpäälle... se on jo niin huono judu, että huhuhu
Ett silleen!!!!!!1
 

Rami

Well-known member
Liittynyt
16.10.1999
Viestit
898
Sijainti
Lohja
Tulishan Vanhasen lisäksi, kaikkien lajien aisantuntija narikkatoitottaja Ärki (se on suonenveto) Nastakiikari
 

Wilpuri

Senile Member
Liittynyt
28.6.1999
Viestit
9041
Sijainti
hki
Rami:
Tulishan Vanhasen lisäksi, kaikkien lajien aisantuntija narikkatoitottaja Ärki (se on suonenveto) Nastakiikari
Tuo kertoo mielestäni kaiken Kyllösestä!
 

Karpow

Korpikylän korskea orhi
Liittynyt
26.3.2001
Viestit
3316
Sijainti
Kauhajoki
Sata Kyllöstä on aina parempi kuin yksi Tuominen.

Eipähän tule ainakaan nukuttua kesken kisan ... :D

<small>[ 01-09-2003, 08:55: Message edited by: Karpow ]</small>
 

pmv

Well-known member
Liittynyt
22.8.2000
Viestit
5787
Sijainti
Perä-Pohjola
No niin siis. Tämähän ei tokikaan ollut ensimmäinen Kyllösen CART-selostus, vaan herrahan on ollut ao. kisoja selostamassa jo Tero Palmrothin aikana. Siitä on kyllä 12 vuotta ja kun tietää Matin muistin olevan noin 12 minuuttia, niin ensikertalaiseksihan Matti on nyt laskettava.

Matin selostus ei tosiaankaan ollut huonoin kuulemani CART-selostus, sen lajin mestari on Jorma Pulkkinen ja on sula mahdottumuus että Pulkkista heikompaa suoritusta voi yksinkertaisesti olla olemassa.

Mutta eipä tällainen edes hiemankaan lajista perillä oleva kostunut mitään tuosta Matin kaakatuksesta. Kaikki oli huikeaa ja mahdotonta, mutta itse kisan kulku jäi ainakin koostelähetyksessä varsin epäselväksi. Eipä siitä kyllä CART:n uusi katsojakaan paljoa kostunut. Juuri mitään relevanttia tietoa ei kilpailijoista ja kilpailusta välittynyt.

Lähetyksen kohokohta oli minusta se, kun Matti rupesi pähkäilemään Alex Taglianin nimeä, joka kuullosti Matin korvissa enemmän italialaiselta. No Matti veti mutkat suoriksi ja totesti Taglianin ehkä olevan Kanadan italialaisia. Tämä on tietenki pientä verrattuna Pulkkisen Tagliani-ihmettelyyn, jossa tämä reilu parikymppinen entinen Tyrrell-kuski on varsin mielenkiintoinen tapaus.
 
Ylös