Frank sanoi:Minä ehdotin Arpiaista. Ja onko Mika Sohlberg edes ikuna näitä hommia tehnyt?
Kari O Sohlberg on tehnyt selostushommia mutta ei Mika
Darren sanoi:No voehan:thumbfh: Pitää tehdä uusi ja parempi polli joku toinen päivä, kun ei vaan osaa.:dunno:Frank sanoi:Minä ehdotin Arpiaista. Ja onko Mika Sohlberg edes ikuna näitä hommia tehnyt?
Kari O Sohlberg on tehnyt selostushommia mutta ei Mika
Kyllönen, Mildh ja sitten kuka tahansa entinen suomalainen F1-kuski, kunhan ei JJ. Vai mitä kolmikkoa meinaat?poko sanoi:Hyvinhän se kolmen kärki alkaa erottua
No kyllä Kyllönen Saarta enemmän tietää. Ja jos ei tiedä, niin oli ainakin aidommin kiinnostunut itse lajista. Oskulle F1 on pakollinen paha.Ferrari 4ever sanoi:Olisi hienoa nähdä kilpailut Saaren selostuksella ja taustalla Salo sekä Rosberg vääntäisivät keskenään kättä asioista.
Kyllönen oli pelkkä tyhjästä huutaja, ihminen joka ei tiennyt mitään koko lajista. Mustakarinkin luulisi olevan enemmän asioista perillä kun on pyörinyt taustakuvioissa ties kuinka kauan.
"Nyt on taas yksi este poissa ZeiZein tieltä!"jupla sanoi:Noita vanhoja pätkiä (kiitos Krikke!) kun katsoo ja kuuntelee Kyllöä niin huh-huh! Hehkuttaminen on sitten pelkkien suomalaisten kuskien ylistämistä ja muiden mollaamista? Zanardikin sai melkoisen täyslaidallisen niskaansa JJ:n ohittaessa hänet.