Skenejeesus
Viihdekäyttäjä
Mä ainakin tykkäsin Kyllösestä joskus. Ei noilla Kyltsin seuraajilla oo karismaa.Täytyy kyllä itselläki kehua MAX:in selostajia.Omasta mielestä parhaat suomalaiset selostajat formuloissa kautta aikain.
Mä ainakin tykkäsin Kyllösestä joskus. Ei noilla Kyltsin seuraajilla oo karismaa.Täytyy kyllä itselläki kehua MAX:in selostajia.Omasta mielestä parhaat suomalaiset selostajat formuloissa kautta aikain.
Onhan Kyltsin Mika-hehkutukset yms. ihan legendoja mihin Saari ei ikinä pysty. Tällä hetkellä Saari on kyllä parempi selostaja.Mä ainakin tykkäsin Kyllösestä joskus. Ei noilla Kyltsin seuraajilla oo karismaa.
matkaakohan reubens ja nikki samalla sukkulalla?
Ei mene Rubensilla hyvin.
Rosberg piirtää melkein sokkona paremmin Inside GP:ssäRataprofiili näyttää ihan Mustakiikarin piirtämältä. On se vaan kumma kun ei voida minuuttia kauempaa uhrata radan piirtämiseen:jaska:
Ois melko hauska nähdä miten perusformulaykkönen reagoisi kolmensadan kilometrin tuntivauhdissa suoritettavassa sadan metrin hypyssä jos vauhti vielä kasvaisi pikku boostin jälkeen sata lisääEi mikään virhe, vaan japanilaiset innostuivat pelaamaan Mario Kartia ja tekivät sitten Suzukan radalle turboboost-hyppyrin ja vielä käänsivät radan suuntaa!
Niin ja lopputuloksen varmaan tietäisimme varsinkin jos Red Bulli loikkaus siitä takas tasaiselle! POKSRÄTSRIKS! Kaikki sileeks autosta.Ois melko hauska nähdä miten perusformulaykkönen reagoisi kolmensadan kilometrin tuntivauhdissa suoritettavassa sadan metrin hypyssä jos vauhti vielä kasvaisi pikku boostin jälkeen sata lisää
Se virhe on siis se, että kiertosuunta on piirretty väärin.Ei mikään virhe, vaan japanilaiset innostuivat pelaamaan Mario Kartia ja tekivät sitten Suzukan radalle turboboost-hyppyrin ja vielä käänsivät radan suuntaa!
Ei taida McLarenin lasi/hopea-linnakkeessa olla sen näköistä sisäänkäyntiä. Taisi Bernie astella FIA:n motorhomeen:Bernie oli ekojen vapaiden harjoitusten alkaessa astelemassa McLarenin motorhomeen ja Eki tuumi että siinä Bernie astelee omaan pieneen valtakuntaansa.
Totta, tein erheen. Olen enemmän pihalla kuin Eki , joten -> :alppu:Ei taida McLarenin lasi/hopea-linnakkeessa olla sen näköistä sisäänkäyntiä. Taisi Bernie astella FIA:n motorhomeen:
Mitesse tollaseen aiheeseen eksy? :thumbfh:Ekin mukaan Bandini menehtyi Monzassa. :thumbfh: