Kauden aloituksesta.No en tiedä mistä vuoden 1981 tapahtumasta Mustakari kirjoittaa, mutta jos se on tapahtunut vuoden 1981 loppupuolella, niin siitä on vasta 27 vuotta.
Ei olis kivaa olla Piquet.. Mut tulihan sille huima parannus kun sentään pääsi kolmosesta läpiSaari heitti hyvin, kun Piquet jäi taas Alonson jalkoihin: "Siinä Piquet lähtee sitten taas kohti uusi pettymyksiä." :thumbup:
Joo aika-ajoissa JJ oli hyvä kun Mustakari oli poissa.Vaikka selostajat Webberin tilanteen hukkaskin, niin muuten oli pirun hyvää juttua JJ:ltä ja Saareltakin.
Itellä meinas kans korvat räjähtää kun vikoissa harkoissa höpöttelivät tossa että Ferrari on tällä kaudella vaa lepäilly laakereillaan kun eivät epätoivosesti koita jokasta uutta palaa autoo samantien vaan rakentavat kokonaan uuden auton. Hyvät et vähän sai sivallettua takasin ku molemmat pääsi q3 ja esim Lareneista ja Renuusta vaan toinen :nope:Joo aika-ajoissa JJ oli hyvä kun Mustakari oli poissa.
Harjotuksissa Mustakari ja JJ kävi änkyttämään miks Ferrari ei ole uudistanu autoa vaikka talli on kertonu jo ennen kauden alkua et seuraavat merkittävät päivitykset tulee Espanjan GP:seen...
Voisivat ottaa mallia Urheilukanavan Tuomas Virkkusesta, siinä on selostaja joka tekee kotiläksynsä kunnolla.:ahem:
Eiköhän tämä ole ihan anteeksiannettava teko, sillä selostamon ikkunasta autot näyttävät varmasti melko samanlaisilta. Lisäksi Vetteliä odotettiin varikolle.Saari ja Järvilehto eivät erottaneet Vetteliä ja Bourdaisia varikolla. :/
Ainakin Team Womenan muinaisilla sivuilla mainittiin vain karting ja Sport 2000.Vähän off-topicia, mutta mitäs luokkia tämä Anette Latva-Piikkilä ajoi kartingin jälkeen? Itse olen nähnyt neidin ainakin Legends- ja Sport 2000 -autojen ratissa, mutta kokeiliko ollenkaan formula-luokkia?
Oikeasti? Kyllönenhän alkaa jo ylittämään omia rajojaankin.Onhan tuo Kyllönen aina välillä pahasti pihalla.Luuli että Hamiltonilla on vaihteisto ongelmia kun ajoi suoralla ja samanaikaisesti tiimi radiosta kuului kun jarrutti mutkaan.Nehän tulee aina pienellä viiveellä.
Onneksi minulla on MAX,ettei tarvitse tuota paskaa katsella:thumbup: Osku ja JJ oli erittäin hyviä eilen:ahem:Onhan tuo Kyllönen aina välillä pahasti pihalla.Luuli että Hamiltonilla on vaihteisto ongelmia kun ajoi suoralla ja samanaikaisesti tiimi radiosta kuului kun jarrutti mutkaan.Nehän tulee aina pienellä viiveellä.
Mustakari on kyllä älytön änkyttämään.
Joo niin itelläki,mutta kiva aina katsoa kooste lähetys ja huomata kun on jo suoran kisan katsonut että miten pihalla välillä Kyllönen ja Mustakari ovat.Onneksi minulla on MAX,ettei tarvitse tuota paskaa katsella:thumbup: Osku ja JJ oli erittäin hyviä eilen:ahem:
Joo eihän se ääntäminen oikein luonnistu,mutta väliäkö tuolla kun onnistuu joskus ihan tärkeätäkin tietoa kisankulusta kertomaan mikä on jäänyt JJ:ltä ja Oskulta huomaamatta.Lisäksi on hyvä, että perstaisin Osku on varikolla ja Pulkkinen hoitaa 'selostamisen'. Eihän noissa treeneissä tapahdu mitään niin ihmeellistä, etteikö Puli siitä selviäisi.
Pahempi Puli on 'kukkos-englannillaan' varikolla, kuin selostamossa.